3. Bölüm

145 18 0
                                    

Herkese merhaba nasılsınız.

Kurguma hoşgeldiniz umarım keyifle vakit geçirirsiniz gördüğüm yazım hatlarını düzelttim gözümden kaçanlar olduysa kusura bakmayın ve oy vermeyi unutmayın.

Kıyamet

Sik World / Broken Wings'Kanatlarım kırıldıÖlmeye devam ediyorum'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sik World / Broken Wings
'Kanatlarım kırıldı
Ölmeye devam ediyorum'

'Kokusunu bilmiyorum
ama sesi çok güzel'

3. Bölüm : Teğmen Marvin.

Gözümün önünde kafası parçalanan zombiyi görmek istemediği için başımı çevirdiğimde Leon benden önce ayağa kalkıp elini uzattığında elini tutup ayağa kalkarak az önce hayatımızı kurtaran adama teşekkür etmek için baktığımda yaralı olduğunu ayakta durmakta zorlandığını görüp yardım etmek için yanına gideceğim an elini kaldırıp benden uzaklaşmıştı.

"Yaklaşma"

"Yaralısınız size yardım edebilirim doktorum ben"

"Bana yardım edemezsin küçük hanım" Polis memuru acı çekerek biraz ilerimizdeki koltuğa gidip oturduğunda Leon ile birbirimize bakıp adamın yanına girmiştik.

"Siz ikiniz kimsiniz?"

"Leon S Kennedy polis memuruyum"

"Yeni gelecek polis sendin demek ki"

"Evet bendim" Adamın bakışları bana döndüğünde kendimi tanıtmıştım.

"Veronica Redfield Goodman doktorum"

"Teğmen Marvin Branagh ama bana Marvin diyebilirsiniz" Bakışlarımı Marvin'ın yarasından çekemezken Marvin onun yarısına baktığımı anlayıp gülümsemişti.

"Acımıyor" Yalan söylüyordu acı çektiği yüzünden belli oluyordu.

"Çaylak giyebileceğin polis kıyafetleri şu dolapta" Leon Marvin'ın gösterdiği dolaba ilerleyip üzerini değiştirirken ona bakmanın doğru olmadığını bildiğim için Leon'a sırtımı dönüp merak ettiğim soruyu bu sefer de Marvin'a sormuştum.

"Marvin bu şeylerin başlamasına sebep olan şey ne biliyor musun?"

"Hiçbir fikrim yok" Marvin yanındaki bilgisayarla uğraşırken Leon üzerini değiştirip yanıma geldiğinde baştan aşağı süzmüştüm onu. Giydiği RPD polis kıyafeti ona ayrı bir hava atarken düşüncelerimden kurtulmama yardımcı olan Marvin'ın sesi olmuştu.

𝑲𝜾𝒚𝒂𝒎𝒆𝒕 ❦︎ 𝑳𝒆𝒐𝒏 𝑺 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒆𝒅𝒚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin