13. Bölüm

120 11 20
                                    

Herkese merhaba nasılsınız.

Kurguma hoşgeldiniz umarım keyifle vakit geçirirsiniz gördüğüm yazım hatlarını düzelttim gözümden kaçanlar olduysa kusura bakmayın ve oy vermeyi unutmayın.

Kıyamet

The Living Tombstone / Discord'Kuklacıların hayranı değilimAma ipleri oynatan kişilere karşı bir korkum var'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

The Living Tombstone / Discord
'Kuklacıların hayranı değilim
Ama ipleri oynatan kişilere karşı bir korkum var'

'Güzel bir şey olana
kadar depresyondayım'

.

.

.

Final

13. Bölüm : Kurtuluş.

"Veronica koş" Kaçmamıza vakit kalmadan ateş bir kez daha patlayıp altımızda bulanan demir platformu yıktığında Leon ile aşağı düşmüştük. Canımın acıyla yüzümü vurmuşturmuş ama gözlerimi açtığımda üzerime düşen platformu gördüğümde Leon tarafından son anda sağ tarafa doğru çekilerek ezilmekten kurtulmuştum.

"İyi misin?"

"İyiyim"

"Gidelim hadi burada" Leon'un üstünden kalktığımda sol taraftaki kapıdan geçerek bulduğumuz tüp benzeri iki cam şişeyi ilerideki makinaya yerleştirip yanındaki kolu aşağı indirmiştik ama beklenmedik bir anda başka bi' patlama daha olmuştu.

"Ne oluyor?"

"Bilmiyorum sıkı tutun" Etraf sallanıp yıkılmaya başladığında bize doğru gelen kolu alevler içinde olan Tyrant'ı görmüştüm.

"Leon şuraya bak" Leon gösterdiğim yere bakıp "Siktir" küfür ettiğinde yavaşça aşağı doğru hareket eden asansörün üstüne yıkılan şeyler düşmüş bu da bizi etrafa savurmuştu.

"VERONİCA"

"İYİYİM" Tyrant büyük bir gürültüyle önümüze atladığında Leon ile onu öldürmek için peş peşe ateş etmeye başlamıştık ama bu sadece mermileri boşa harcamamıza neden oluyordu. Tyrant William gibi değildi evet ikisi de silahla ölmüyordu ama en azından William mermi yediği zaman biraz da olsa zayıf düşüyordu. Bu dev ise bırakın zayıf düşmeyi ufak bir denge kaybı yaşayıp geri toparlanıyordu.

"VERONİCA DİKKAT ET" Leon'un sesiyle kendime gelip son anda bana vurmak için kalkan büyük elden kaçarak kurtulmuştum. Durmadan koşup ateş ettiğim için hem mermiler'im azalmaya hemde ayaklarım'la ellerim ağırmaya başlamıştı. Leon'un da benden eksik yanı yoktu ama ikimizde hayatta kalmak istiyorsak önce Tyrant'dan kurtulmamız gerektiğini bildiğimiz için pes etmiyorduk.

𝑲𝜾𝒚𝒂𝒎𝒆𝒕 ❦︎ 𝑳𝒆𝒐𝒏 𝑺 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒆𝒅𝒚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin