Herkese merhaba nasılsınız.
Kurguma hoşgeldiniz umarım keyifle vakit geçirirsiniz gördüğüm yazım hatlarını düzelttim gözümden kaçanlar olduysa kusura bakmayın ve oy vermeyi unutmayın.
Kıyamet
CHINCHHILLA / Little Girl Gone
'Küçük kız gitmiş mafyadan silah almış
Koş küçük kız koş daha hızlı''Hep yanında olucam'
7. Bölüm : Silah Dükkanı.
"Aman tanrım" Karşımızda bize doğru gelen devam adam nefesimi kesecek bir korku yaşatıyordu şu an bana.
"Veronica arkamda kal" Leon silahını çıkartıp Tyrant'ın kafasına ateş etmeye başladığında Tyrant ilk başta sersemlese bile sonrasında kendine gelip Leon'a yumruk atarak duvara sert bir şekilde çarpmasına neden olmuştu.
"LEON"
"SAKIN YAKLAŞMA" Leon acı çekse bile yaklaşmamam gerektiğini söylemişti ama Tyrant üzerime doğru geldiğinde titreyen ellerimle silah çekmiştim ona.
"Y-yaklaşma" Tyrant beni dinlemeyip Leon'a yaptığı gibi bana da vurmak için elini kaldırmıştı ama gözlerimi kapatıp tetiğe bastığımda öldürmesem bile uzaklaşmasını sağlamıştım. Tabi onunla birlikte bende dengemi koruyamayıp geriye gitmiştim.
"VERONİKA KOŞ" Leon'un uzattığı elini tutup konuşmaya başladığımda üzerimize gelen zombilere ateş ederek kaçıp tekrar otoparka gelmiştik ama beklemediğimiz bir anda duvar kırılıp içinden Tyrant çıktığında saniyeler içinde Leon'u boğazından tutup havaya kaldırmıştı.
"LEON" Leon'u kurtarmak için silahımı doğrultmuştum ama Tyrant tek bir vuruşuyla bu sefer beni duvara uçurduğunda bedenimde deprem etkisi yaratmıştı.
"Le-" Leon'u kurtarmam gerekiyordu ama ayağa bile kalkacak halim yoktu. Tam o anda kim olduğunu bilmediğim biri arabayı Tyrant'ın üzerine sürdüğünde Leon yere Tyrant ise arabayla duvarın arasına sıkışmıştı.
"Ada"
"Sıkmaya başladın ama iki oldu kaçını kurtarıyorum" Ada'nın sesini duyduğumda ayağa kalkmak için ellerimi yere koyup destek almaya çalıştıkça hareket ettiğim her an sırtıma saplanan acı canımı yakıyordu.
"Veronica" Leon koşarak yanıma gelip dizlerinin üstüne çöktüğünde iyi olduğunu görmek mutlu etmişti beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑲𝜾𝒚𝒂𝒎𝒆𝒕 ❦︎ 𝑳𝒆𝒐𝒏 𝑺 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒆𝒅𝒚
Fanfiction𝐊𝛊𝐲𝐚𝐦𝐞𝐭 | • Veronica işten çıkıp evine gittiğinde yaşadığı şehirdeki insanların garip davrandığına şahit olur ve onca kargaşanın arasında çaylak polis Leon S Kennedy ile tanışır • | "Aç şu telefonu lütfen" Arama bir kez daha kapandığında stre...