İnsanlar hayatları boyunca bir çok hata yapar, bazen bu hatalar kaderimizi değiştirir ama ben o zaman bu hatanın benim kaderimi değiştireceğini bilmiyordum.
Ben Lina, evet sanırım herşeyi baştan anlatmalıyım.
Lisenin ilk gününde Mete'yi görmemle birlikte bütün hayatım değişmişti.
Şimdi diceksiniz ki ilk görüşte nasıl aşık oldun, sanırım orasını bende bilmiyorum ama uzun bir süredir Mete'ye karşı olan duygularımı içimde yaşıyorum.
Geçen seneye kadar onuncu sınıftım (Ve evet iki senedir Mete'ye platoniktim) bu sene ise eşit ağırlık seçip on bire geçmiştim.Mete'ye olan duygularımı halen içimde yaşıyordum ama sanırım içimde yaşamam daha iyidi çünkü Mete bana bakıcak bir tip değildi pek.
Ve evet yine bilindik o sahne Mete okulun popüler çocuğu olduğu için çıkmadığı "popüler" kız kalmadı.Her neyse ben zaten aşkımı içimden yaşamaya alışmıştım ve ayriyetten bu gün on birincisi sınıfın ilk günüydü bu demek oluyordu ki yeni bir sınıf, yeni bir ortam ve yeni iğrenç insanlar.
Sabah alarmın sesiyle uyanıp hazırlandım.
Ha bu arada Aydın Kolejinde okuyordum. Şimdi herkes o sahneyi bekliyor değil mi?
Bilin bakalım Mete'nin soyadı ne?
Evet doğru bildiniz kendisi saygı değer okul sahibinin oğlu Mete Aydın. Her neyse, uyandıktan sonra hızlıca formamı giyip evden çıktım. Okul evimize yakın olduğu için yürüyerek gidiyordum bu yüzden çok acele etmeme gerek yoktu. Kulaklığımı çıkarıp kulağıma taktım ve okula doğru yürümeye başladım.Okulun kapısının önünde beni bekleyen İrem'i görünce koşarak onun yanına gittim ve hızlıca " Lütfen 11/A' dayım de"
diyerek umutla gözlerinin içine baktım.
"11/A'dayımmm" diyerek bana mükemmel bir cevap verdi.
İremle sevinç çığlıklarımız bittikten sonra sınıfa geçip diğer öğrencileri beklemeye başladık.
Sınıfa tanımadığımız yüzler girmeye devam ederken içeri kim girdi sizce?
Hayır, hayır olamazz!
Mete'nin sınıfa girmesiyle ben faltaşı gibi açığım gözlerimi İrem'e çevirdim, onunda benden çok bir farkı yoktu oda aynı şekilde bana bakıyordu.İrem'le lisenin başından belli çok yakın olmuştuk, hatta en yakın arkadaşım diyebilirdim, bu yüzden benim Mete'den hoşlandığımı biliyordu ve bana sürekli anonim olarak mesaj atmamı söylüyordu, ama ben buna pek cesaret edemiyordum.
Mete sınıfa girdikten sonra ders başladı ve ilk ders tanışma faslıyla geçti. Aslında çoğumuz birbirimizi tanıyorduk ama bazı hocalar bizleri tanımıyordu bu yüzden tanışma faslından dolayı ders kaynamıştı.
Zilin çalması ile İrem'le birlikte kantine inip yiyecek birşeyler aldık ve boş bir masaya oturduk.İrem " Niye anonim bir şekilde yazmıyorsun ki. Hem sen olduğunu nerden bilicek, kim bilir kimler yazıyordur şimdi Mete'ye" aslın da İrem'in söylediğinin bana iyi gelebileceğini düşünüyordum ama bir türlü cesaret edemiyordum.
Zilin çalmasıyla birlikte sınafa çıkarken aklım İrem'in söylediğinde kalmıştı. Bütün gün kafam karışık bir şekilde geçerken sonunda okul bitmişti.
Eve dönerken cesaretimi toplayıp Mete'ye yazmaya çalışıyordum.
Evin önüne geldiğimde derin bir nefes alıp içeri girdim ve doğrudan odama gitmek için yukarı çıktım. Odama girip yatağıma uzandım.
Son kez WhatsApp'a girip Mete adlı kişiye tıkladım506***** : Merhaba Mete aslında sana yazmak için cesaretimi toplamakla uğraşıyorum.(15:35) ✓✓
506***** : Ben uzun bir süredir sana karşı bir şeyler hissediyorum ama yanlış anlama sadece senle konuşmak için yazdım. (15:40) ✓✓
506*****: Sadece konuşmak istiyorum ama rahatsız olursan tabiki engelleyebilirsin. (15:42) ✓✓
Mete çevrimiçi
yazıyor...Merhabaaaa, umarım beğenirsiniz
Aslında kafamda hiç böyle bir pilan yoktu ama bence güzel olucak.Şahsen bende Lina'yla Mete'nin hikâyesini sizle öğerenicem.Yazım yanlışları varsa şimdiden özür dilerim
Hepinizi çok seviyorumm diğer bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Civciv🐥/ Yarı Texting
ChickLitBazen hatalarınızın aslında sizin kaderinizi değiştireceğini bilemezsiniz. Ben Lina o gün cesaretimi toplayıp belkide hayatımın en güzel hatasını yapmıştım...