Berke'nin benden telefonumu istemesine ne kadar şaşırsamda Mete'nin bakışları şahsen şuan daha şaşırtıcı geliyordu çünkü Berke'yi öldürecekmiş gibi bakıyor ve yüzündeki bütün kaslarını sıkıyordu.
Gözümün önünde sallanan elle bakışlarımı Mete'den çekip tekrar Berke döndüm.
"Tabi veririm, telefonunu ver kaydediğim." konuşmanın başından belli gergin olan Berke'nin biraz olsun rahatladığını fark ettim. Elindeki telefonunu numaramı girmem için hemen bana uzattı.
"Teşekkür ederim. Ben aslında yeni olduğum için çoğu şeyi bilmiyorum ve sınıftan bir tek sen samimi geldin, o yüzden senin numaranı istedim."
Berke'nin dediği şeye karşılık gülümsememi sundum tam yanımdan gidicekken bişe hatırlamış gibi arkasını döndü.
"Bu arada akşam bana ders programını atar mısın?"
"Olur atarım sen bana mesaj at ki bende senin numaranı kaydediğim" dediğim şeyi onaylayıp çok geçmeden tekrar sırasına oturdu.
İrem şaşkın bir şekilde bana bakarken
"Az önce o sana arkadaş ayağına yürüdü mü?"
"Ne alaka İrem çocuk sadece numaramı istedi , hem zaten okula yeni geldi belki yardıma ihtiyacı vardır."
İrem hiç inanmadığını belli eden bir yüz ifadesiyle bana bakarken hoca sınıfa girmesiyle önümüze döndük. Hoca sınafa Oğuz'la girince ikimizde şaşkın bir şekilde neden geldiğini anlamaya çalışıyorduk."Günaydın arkadaşlar, biliyorsunuz ki dönem için bölüm değiştirme var ve Oğuz arkadaşınız bölüm değiştirip sizin sınafa geldi Oğuzcum isteğin boş bir yere oturabilirsin."
Oğuz çok beklemeden hemen Mete'nin sırasına doğru ilerleyip oturdu. Mete'nin bundan haberi vardı sanırım çünkü hiç şaşırmamış.
Hiç geçmeyen bir dersin ardından sonunda zil çalmıştı ama ders o kadar uykumu getirmişti ki sıradan kalkmadan başımı koyup yatmaya devam ettim. İrem dersin ortasından belli uyuduğu için o da kalmamıştı.
Arka sıramızda bir hareketle hissettiğimde kafamı sıradan kaldırıp ne olduğuna baktım.
Kafamı çevirmemle birlikte Mete'nin ve Oğuz'un yüzünü görmeyi beklemiyordum. Sanırım İrem'de sese uyanmıştı ki, arkasını dönüp uykulu bir sesle "Noluyo ya sizin burda ne işiniz var?" diye harika bir soru yöneltti."Biz artık burada oturuyoruz uykucular siz yatmaya devam edin hem."
"Ya kim dedi burda oturabilirsiniz diye, ben öyle bişe hatırlamıyorum sen hatırlıyor musun İremcim?"
"Hayır civciv bende öyle birşey hatırlamıyorum."
"Biz zaten kimseden izin almadık."
Mete'nin konuşmasıyla ona dönüp bakmaya başladım. Neden böyle bakıyordu, bu kadar anlamlı bakmasa olmaz mıydı?
Onun gözlerine bakmaya devam ederken aramızdaki sessizliği Mete böldü.
"Lina senle biraz konuşa bilir miyiz?"
"Tamam konuşalım."
Onayımı almamı bekliyormuş gibi hemen sıradan kalkıp elimi tuttu ve beni götürmeye başladı.
Kafama dank eden şeyle beraber gözlerim büyüdü ve Mete'nin tuttuğu elime bakmaya başladım.
Biz tam olarak şuan Mete'yle el ele tutuşuyoruzz. Rüya gibi gelsede Mete'nin bizi boş bir sınıfa sokmasıyla hayal aleminden kurtulup gerçek dünyaya geri döndüm.
"Lina o çocuk senden neden numaranı istedi?"
"Bir sebebi yok istedi bende verdim." Dediğim şey Mete'yi daha da sinirlendirirken
"Lina neden böyle yapıyorsun, hem bu mantıklı bir sebep bile değil gidip de daha yeni tanıştığın herkese telefonunu veremezsin. O çocuk seni daha yeni gördü hem niye senden durduk yere numaranı istesin?"
"Kafanda kurma Mete çocuğun kötü bir amacı yok ayrıca ben herkese numaramı filan vermiyorum. Hem bu seni ne kadar ilgilendirir?"
Mete biraz olsun sakinleşmişe benziyordu
"Güzelim evet belkide çok tepki veriyorum ama ben daha önce hiç birine karşı böyle duygular hissetmedim, ben daha önce hiç kimseyi kıskanmadım."
Sona doğru azalan sesiyle yüzümde buruk bir gülümseme oluştu
"Bende Mete işte bu yüzden Nazlı'dan artık nefret ediyorum."
Dediğim şey Mete'yi güldürmüştü. Çok geçmeden hemen benim kendine çekip sıkıca sarıldı.
"Lina bence artık daha fazla beklemeyelim güzelim çünkü ben artık beklemek istemiyorum."
Başımı kaldırıp Mete'ye baktım ve sanırım artık beninde pes etmem gerekti
"Bende Mete, bende artık beklemek istemiyorum."
(Lina)
(Mete)
Evett bir bölümün daha sonuna geldik, uzun zamandır bölüm atamıyorum, okuldan dolayı hiç boş vaktim olmuyor bölümler gecikirse şimdiden özür dilerim yazım hatalarım varsa kusura bakmayın acaleyle yazdım çünkü umarım beğenirsiniz bölüm sonunda karakterlerimiz var isterseniz karakterler için ayrı bir bölüm yayınlaya bilirim sizleri çok seviyorum diğer bölümde görüşmek üzeree❤️
(Oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim sizin düşünceleriniz benim için önemli)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Civciv🐥/ Yarı Texting
ChickLitBazen hatalarınızın aslında sizin kaderinizi değiştireceğini bilemezsiniz. Ben Lina o gün cesaretimi toplayıp belkide hayatımın en güzel hatasını yapmıştım...