1.3

73 11 0
                                    

Hazır mısınız? Çünkü ben hazır değilim:(
Şaga şaga gülün diye. Ayy yeter zırvaladım ama cidden çok gerginim ben ne giyicektim şimdi offff.

Ben ne giyeceğimi düşünürken İrem gardırobumun önünde araştırmalar yapıyordu. Yani canım ne arıyon gömü mü? Yaklaşık yarım saattir gardırobun önündeydi kendiside.

Şimdi şöyleki giyebileceğim çok mükemmel elbiselerim vardı ve sorun o -ler ekindeydi çünkü hangisini giyeceğime karar verememiştim.

En sonunda çoğunu eleyip iki tanesi arasında kaldığımda İrem'e dönüp "Ya kızım çık artık şu dolabın önünden aaa, bak bi hangisini giyeyim."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biri gece ışıl ışıl parlıyorken, diğeri çok şık ama sade bir elibiseydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biri gece ışıl ışıl parlıyorken, diğeri çok şık ama sade bir elibiseydi.
"Ayy civcivim bu sade sana çok yakışır hem fiziğinde çok güzel." Aslında bende başta bunu istemiştim ama diğer parlayan elbisemide çok sevdiğim için kararsız kalmıştım. En sonuda beyaz sade elbiseye karar verip hazırlanmaya başlamıştım. Bugün pazardı ve evet parti günü sonunda gelmişti. Son iki gün geçmek bilmeyerek beni ne kadar deli etsede atlatmayı başarmıştım.

İrem kendi elbisesini sonuda seçmişti ve oda hemen hazırlanmaya başlamıştı.

İrem kendi elbisesini sonuda seçmişti ve oda hemen hazırlanmaya başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İrem'in elbisesi siyah ve çok şıktı. Elbise tam İrem'e göre olmuş, çok güzel görünüyordu.

İkimizde elbiselerimizi giydikten sonra göz makyajlarımıza geçmiştik.

Ben beyazın ağırlıklı olduğu bir makyaj yapıp gözümün kenarlarına inciler yerleştirmiştim. İrem ise sade ama şık bir makyaj yapmıştı.

İkimizinde hazırlanması bittiğinde dönüp birbirimize baktık.

"Kızım elbise üstünde afet gibi yaa."

"İroş bide sen bi kendine bak ya çok iyi oldun lan."

İkimizde birbirimize övgü dolu sözler söyleyip gülmüştük. Partinin başlamasına yaklaşık yarım saat kalmıştı , bizde anca gideceğimizi düşünüp hemen evden çıkmıştık.

On beş dakka sonra parti alanına yani Mete gilin evine vardık. Aslında ev demek biraz ayıp olurdu çünkü önümüzde bir saray yavrusu vardı.
Daha fazla beklemden içeri geçtiğimizde, çoğu herkesin geldiğini fark ettik tabi daha kalabalık olmazsa gerçi şuan bile çok fazla kişi vardı.

İçerdeki atmosfer çok farklıydı herkes bir yere kurulmuş partinin tam anlamıyla başlamasının bekliyordu. Bizde boş bir masa bulup oraya geçtik ardından gözlerim etrafı taramaya başladı.
Tam karşımızdaki koldukta Mete'nin oturduğunu gördüm ve yanında bir kaç arkadaşı vardı.

Artık nerdeyse içeri tıka basa dolmuştu. Tam anlamıyla parti başladığında şarkılar çalmaya içecekler yudumlanmaya başlamıştı. Bende elimdeki kokteylimle beraber İrem'le dans etmeye başlamıştım.

Bir anda arkamda hissettiğim elle hemen döndüm "Naber güzellik benimle dans etmek ister misin?" diyerek sırnaşık bir lavukla karşılaşmam bir oldu.
"Uza kardeş" diyerek onu itmeye çalışmıştım o ise bileğimi tutarak beni kendine çekemeye çalıştı.

"Ya bıraksana salak mısın nesin ya."

"Yok, yok sen kaşınıyosun güzelim gel sen benimle."

Tam beni sürükleyecekken çocuğun suratına gelen yumrukla birlikte geriye doğru düşmesi bir oldu. Yumruğu atan kişiye bakmaya çalışırken İrem olayı fark etmiş hemen yanıma gelmiş beni yanına çekmişti. Yumruğu atan kişinin Mete olduğunu görmemle gözlerimi büyütüp olayın daha fazla büyümemesi için içimden dua ettmeye başladım.

"Lan sen kimsin" diyerek çocuğu söverek dövmeye devam eden Mete ile birlikte olayın benim yüzümden çıkmasından dolayı üzülmüştüm. Öne atılıp ne kadar durdurmak istesemde İrem izin vermeyip beni geri çekmişti. Sonunda yakın arkadaşları Mete'yi çocuğun üstünden alıp geri çekince şerefsiz Mete'nin üzerinde kalkmasını fırsat bilip koşarak evden çıktı.

Müzik durmuş nerdeyse herkes kavgayı izliyordu, bu beni daha da üzmüş bütün herşey benim yüzümden olduğu için kendimi suçluyordum. Partiyi mahvetmiş olmak beni ne kadar üzsede aslında benim de pek bir suçum yoktu ama yinede bu kendimi kötü hissetmeme yol açmıştı.

Müzik yeniden çalmaya başlamış insanlar dans etmeye devam etmişlerdi. Mete'yi arkadaşları sakinleşmesi için halen tutuyorlardı.

Mete sonunda arkadaşlarının elinden kurtulup hemen bana döndü "İyisin demi o piç sana bişe yapmadı." Mete'nin gözlerindeki endişeyi görmemle nekadar şaşırsamda çekinerek cevap verdim

"Yok, birşey yapmadı ama partiyi mahvettim ya özür dilerim."

"Ya kızım parti önemli değil saçmala sen iyisin ya sorun yok."

"Ben iyiyim teşekkür ederim herşey için." diyerek mırıldandım.

Mete iyi olduğumu anlayınca tekrar arkadaşlarının yanına dönmüştü.

Parti devam etmiş bende olayı hazmetmek için bir kaç kokteyl daha içmiştim. Biraz nefes almak için dışarı çıkmaya ihtiyaç duyduğumda İrem'e dönüp "İroş ben bi hava alıp gelicem." diyerek ona seslendim "Tamam bebeğim ben burdayım birşey olursa ara"
İrem'in dediği şeyle beraber havuzlu tarafa doğru ilerledim. Evin dışında da eğlence devam ederken bende boş bir yerde biraz olsun partiden uzaklaşmak için oturdum. Gözlerimi etrafta gezdirirken Mete'yle Nazlı'yı duvar kenarında kavga ederken görmem bir oldu ama ardından olan şeyle şok olmuş bir şekilde yerimde kaldım.

Kalbim sızladı ya da acıdı herne derseniz ama bu his bok gibiydi. Sevdiğim adamın dudaklarına yapışmış bir kadını görmek çok boktan bir histi ve tam olarak ben şuan bu ana şahit oluyordum...

Evet merhaba nasılsınız öncelikle, birkaç gündür bölüm atamadım kusura bakmayın ama bunun aslında biraz sebebi sizlersiniz. Okunma sayım artmadıkça ve oy sayım artmadıkça aslında benimde bek yazasım gelmiyor ama belki ilerde büyürüz ümidiyle yazmaya devam edicem.

Sizden sadece beni motive etminizi bekliyorum. Umarım beğenirsiniz diğer bölüm değil ama bir sornaki bölüm Mete'nin ağzından yazmayı düşünüyorum. Diğer bölüm büyük ihtimalle yarın gelebilir. Sizleri seviyorum çok konuştum biliyorum o yüzden yazım hataları varsa özür dilerim diyip bitiriyorumm❤️

Sarı Civciv🐥/ Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin