Ekranla bakışmam yaklaşık yarım saat sürmüştü.
Bir dakka , benn naptımmmm!
Ben az önce Mete'ye yazdımmm, ve oda bana cevap mı verdi?
Rüya görüyor olabilir miyim?
Çok fazla düşünürsem her an vaz gecebilirim o yüzden kararımı değiştirmeden kendime gelmeliyim.Elimi yüzümü yıkayıp tekrar odama geldim. Biraz ders çalışmam lazımdı ama yalan yok hiç istemiyordum. Telefonumu cebimden çıkartıp İroş kişisine tıkladım.
Civciv: Kanka ben bı bok yedim.
Civciv: Ama sakin ol.
İroş: Yine ne halt yedin
Civciv: Şeyy...
Civciv: Mete'ye yazmış olabilirim
İroş: Neeeeee!
İroş: Sen şaka yapıyosun
İroş: Ohaa
Civciv: Ya bak çok düşündüm sonra bı cesaret geldi yazdım
İroş: Yazdınn
Civciv: Hı hı
İroş: Eee
Civciv: Ve o da cevap verdi
İroş: Neee!
Civciv: Hani sakin olucaktın
İroş: Yarın görüşücez sarı civciv
Civciv: Timam şimdi benim gitmem gerek aşkım byyyy
İroş: Sen kaç tabi yarın elime düşücen nasıl olsa
Telefonu kapatıp yatağa uzandım ve tavanı izlemeye başladım, sanırım yarın çok sitresli bir gün olacaktı.
Biraz ders çalıştıktan sonra gözlerimin kapanmaya başlığını fark edip üstümü değiştirip yatağa uzandım biraz telefonuma bakıp gözlerimi kapattım.
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Aşağı inip annenim mutfakta kahvaltı hazırladığını fark edip yanına gittim
"Günaydın Esra sultan" diyerek annemin yanağına bir öpücük kondurdum.
"Günaydın da bir şeyler yemessen cidden hasta olcunan sarı civciv." annemin beni düşündüğünü biliyordum ama küçüklükten belli yeme bozukluğuna sahiptim ve elimde olan birşey değildi.
"Çok yiyemem ama senin için yerim biraz Esra Sultan." anneme gülümseyip masaya oturdum birşeyler yemeye çalıştım.Kahvaltı yaptıktan sonra yukarı çıkıp üstümü değiştim ve evden çıktım.
Okula vardığımda İrem halen gelmemişti bende sıraya başımı koyup İrem'i beklemeye başladım.İrem okula geldiğinden beri başımın etini yemişti ve biraz hava almak için sınıftan çıkmaya karar vermiştim, sınıftan tam çıkarken bir bedene çarpmam bir oldu ama onun dışında sanırım sıcak birşey daha tam olarak baştan aşağı üzerime dökülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Civciv🐥/ Yarı Texting
ChickLitBazen hatalarınızın aslında sizin kaderinizi değiştireceğini bilemezsiniz. Ben Lina o gün cesaretimi toplayıp belkide hayatımın en güzel hatasını yapmıştım...