1.2

95 11 0
                                    

Ya bu okul niye var. Kuşlar bokunu yemeden şafak operasyonuna gider gibi okula gidiyoruzya.
Neyse bu kadar yakınma yeter daha fazlası geç kalmama sebep olucak yoksa.

Göz kapakalarım kapanmak için direnirken aramızda büyük bir savaş veriyorduk. En sonunda kazanan ben olmuştum ve hızlıca üstümü değişmiştim.

Sabahları kalkmak ne kadar zor olsada ( bundan hep bahsediyorum zaten) okula gitmek eğlenceliydi ( şaka ). Neyse buraları geçelim.

Evden çıkmış okulun yolunu tutmuştum ki tam okulun önüne geldiğinde cama yapıştırdıkları koca afişi görmemle durdum.
Normalde her sene başı okulun "popüler" adlı kişileri büyük partiler düzenlerdi. Geçen seneki partiyi Oğuz yapmıştı. Bu sene yapılan parti biraz geç kalınsa da kesinleşmişti. Afişi okumaya başladım ki partiyi yapan kişiyi görmemle duraksadım. Bu seneki parti Mete tarafından yapılacaktı. Normalde bu partiler kalabalık olurdu çünkü sadece bizim okul değil çevre okullarda davet edilirdi. Doğru duydunuz davet edilirdi. Şuana kadar hiçbir partiye davet almamıştık ama bu partide umarım bizede davetiye verirlerdi çünkü bu parti Mete'nin partisiydi ve en şanlı partilerden biri olucaktı büyük ihtimalle.

Afişi okuduktan sonra sınıfa doğru yürüdüm, içeri girdiğimde Mete'nin sınıfta olduğunu gördüm. Mete'ye bakmamaya çalışarak sırama geçtim.

İrem sınıfa girdiğinde koşar adım sıraya gelip "Aaaaa! Partiyi Mete yapıyormuş inanabiliyor musun? Ya valla bu partiye davet edilmessek ağlicem eee." bağırarak sızlanırken bende yanıt verdim "Valla bende, çok iyi olucak kesin ya inşallah davet ediliriz."

İrem gözlerini kaçırınca bir anda ne olduğunu anlayamadan "İroş noldu kız niye kaçırıyon gözlerini." Söylediğim şeyle beraber bana dönüp "Sarı civcivim ben sana birşey söylemeyi unuttum ama yani kısmen seninde suçun var çünkü anlatmamı istemedin." Neyden bahsediyordu bu kız, anlatmasını bekler bir şekilde ona dönüp dinlemeye başladım " Şimdi bir tanem senin bayıldığın gün beni sizin eve Mete getirdi ve seni hastaneye götürdüğümüzde yanımızdaydı yani eğer o olmasa kapını açamıyorduk."

Gözlerimi büyütmüş bir şekilde İrem'in suratına bakıyordum " Sen böyle birşey oldu ve bana söylemedim mi? Ben çocuğa bir teşekkür bile etmedim yaa." Dediğim şeyle sırıtıp " İşte ne güzel gider teşekkür edersin geç kalmadan."

Dayanamayıp İrem'in kafasına bir tane geçirdim " La salak iki hafta oldu, daha yeni söylüyon."
"Ya ne kızıyon be sanada iyilik yaramiyo haa." tam bir tane daha yapıştıracaktım ki hoca içeri girdi yoksa valla elimde kalacaktı bu kız.

Koca bir ders boyunca çocuğa nasıl teşekkür edeceğimi düşünüyordum, benim salak arkadaşım bana iki hafta sonra söylediği için çocuğa mahcup olmuştum.
En sonunda zil çaldı bende Mete'nin gidebileceği max mekan olan kantine hızlıca indim.
Evet doğru tahmin tam olarak oda kantine inmişti, yanına gidip " Mete iki dakka konuşabilir miyiz?"
Hayır ben anlamadım çok mu tuhaf bir soru sordum çünkü çok garip bakıyor. Allah'tan ayağa kalkmak aklına geldi.
" Tabi konuşalım." önden ilerleyip korüdora çıktım sonra bir kenara geçip arkamdan gelen Mete'ye bakmaya çalıştım ki burun buruna olduğumuzu fark etmem çok uzun sürmemişti.
"Ee-e şeyy pardon." diyip geri çekilen Mete'yle birlikte " Önemli değil, neyse ben sana şey dicektim. Beni o gün kurtaran senmişsin , teşekkür ederim. Bana salak arkadaşım biraz geç söyledide kusura bakma."
Biraz düşünür gibi yapıp " Aslında kusura bakarım ama eğer partime gelirseniz sizi affedebilirim." ne dedi ooo.
Bizi partisine mi davet etti. Şaka, şaka demi ayy yoksa hayel mi görüyorum. Önümde sallanan elle beraber gerçekliğe dönüp " Aaa tamam olur neden olmasın geliriz tabi." diyerek sonunda cevap verdim " O zaman bunlar sizin pazar günü görüşürüz." diyip yanımdan ayrıldı.

Olayın şokuyla sınıfa girip İrem'e sarıldım " Allah'ım iyi ki salak bir arkadaşım var." İrem ne olduğunu anlamaya çalışarak beni kollarımdan tutup kendinden uzaklaştırdı " Noldu kız?" sorusuna cevap vermek için elimdeki iki davetiyeyi gözünün önüne getirerek " Canım kankam hazırlan çünkü pazar gününe harika bir partiye davetliyiz."...

Evettt umarım beğenirsiniz aslında okunma sayısını arttırsak çok iyi olucak ama yapıcak birşey yok ben yazmaya devam edicem
İlerki bölümlerde farklı, garip ve güzel olaylar yaşicaz. Yazım hataları varsa şimdiden özür dilerim. Sizi seviyorum görüşmek üzere❤️

Sarı Civciv🐥/ Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin