Mete'nin anlatımıyla
Dünden beri çarptığım kızı düşünüyordum, ben bu kızı nasıl daha önce görmemiştim ama ilk defa gördüğüm bu kızdan dolayı kalbimin bu kadar hızlı atması normal miydi? Hiç sanmıyorum.
Şimdi herkes beni okulun sahibinin oğluyum diye çok farklı zannediyor.
Aslında bir çok sevgilim olduğu söyleniyor ama ben şuana kadar kimseyle sevgili olmadım, bunlar genelde kızların çıkardığı dedikodular ve yalanlar. Kendimle ilgili anlatıcak pek bişeyim yok aslında ama bu aralar kafamı karıştıran bir kaç şey var bunlardan biri çarpıştığım kız yani Lina diğeride şu anonim meselesi.Normalde birçok tanımadığım kız bana anonim ve başka türde yazıyor ama bu anonimde farklı birşeyler hissediyordum. Aslında çok konuşup onu ümitlendirmek istemesem de şimdilik bir zararı yoktu.
Ve gelelim Lina'ya. Şimdiğe kadar görmediğim bir kızdan nasıl böyle etkilenebilirim. Evet aslında bu net bişey değil ama o kızda beni çeken bir şeyler vardı. Kızın üzerine kahve döküp yakmıştım ve bir öküz gibi özür bile dilememiştim, mutlaka telafi etmeliydim.
Oğuz'un seslenişiyle kendime gelip o na döndüm "Lan ne düşünüyon böyle kara kara? "
"Önemli birşey değilya, neyse zil çaldı hadi sınafa girelim." dememle birlikte sınıflarımızın yolunu tutmuştuk.Sınıfa girdiğimde Lina'nın yüzünün solduğunu fark ettim. Sanırım yakın arkadaşı olan kız Lina'nın yanına gelip elini anlına koydu " Kızım kalk sen yanıyorsun bi elini yüzünü yıkayalım" dediğini duydum. Lina kalmayacağını söyleyip başını tekrar masaya koymuştu sanırım, sesleri net gelmiyordu.
Yakın arkadaşı onu kolundan tutup kaldırmaya çalıştığında Lina'nın pes edip kalktığını gördüm fakat sanki ayakta duramıyordu, sıramdan kalkarak yanlarına doğru gittim ve tam yanlarına geldiğimde Lina'nın daha fazla ayakta duramayıp düşüceğini anladığımda hemen belinden yakalayıp düşmemesi için tuttum.Bu bölüm Mete'nin ağzındandı, bakalım birbirlerini ne zaman fark edicekler, umarım beğenirsiniz
Yazım hataları varsa şimdiden özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Civciv🐥/ Yarı Texting
Literatura KobiecaBazen hatalarınızın aslında sizin kaderinizi değiştireceğini bilemezsiniz. Ben Lina o gün cesaretimi toplayıp belkide hayatımın en güzel hatasını yapmıştım...