0.7

106 15 1
                                    

Sabah okula gelmemek için dirensemde eli sonunda Mete'yle karşılaşacağımı biliyordum o yüzden diretmemin bir amacı yoktu.

Okula vardığımda İrem'i sırada telefonuna bakarken buldum,. koşarak yanına gidip " İrem'cim sen dün numaramı birine vermişsin sanırım"
"Eee şey açıklayabilirim sarı civciv." yüzüne dik dik bakarak "Dinliyorum" dedim.
"Bak şimdi seni merak etmişti ben de dedim neden olmasın hem belki olur dedim içimden sonra bir baktım numaranı vermişim bile."
" Ya İrem sence olurmu Allah aşkınaya zaten koca okulda bir ben kaldım. Hem baksana bir şuna bunda bana bakıcak tip varmı. Gerçi tip var ama." dedim yan tarafta sıraya başını koymuş yatan Mete'yi göstererek.

İlk dersin ardından İrem kantine yiyecek birşeyler almak için ineceğinden bende onunla beraber gidip kendime bir kahve aldım.

Alıcaklarımızı alıp boş bir masaya oturduk. Kantinin orta kısımlarına doğru olan bir masada Mete gilin oturduğunu gördük, yanında yakın arkadaşı Oğuz ve bir kaç tanımadığım kişi daha vardı.
Peki başka kim olabilir tabiki kızlar. Kızlardan biri okulda zengin bir ailenden gelen Nazlı'ydı ve aynı zamanda geçen sene Mete'yle sevgili oldukları söyleniyordu, buna artık alışmıştım sırf dün bana yazdı diye ümitlenicek halim yoktu ama yinede bu sahneleri görmek canımı acıtmıyor değildi. İrem'in sesini duymamla daldığım yerden ona dönmem bir oldu "Sarı civciv üzülmüyorsun demi bak istersen gidebiliriz."
"Yok be İroş neye üzülücem alıştım artık." dememle birlikte zil çaldı.

İrem'le birlikte kalmak için toparlandık, kahvemi elime alıp kantinin çıkışına doğru ilerlerken kahvemin elimden alınması bir oldu "Bakıyorum bugün okula gelmişsin civciv." Mete'nin sesini duymamla birlikte kafamı kaldırıp ona baktım " Evet, kendimi iyi hissediyorum gelmemen için bir sebep yok."
"Belli oluyur baksana, hem sen hep böyle asimiydin civciv."
"Bana civciv demeyi keser misin?"dememle birlikte kaşları çatıldı.
"Neden ki bence sana gayet yakışan bir isim oldu."
"Artık kahvemi verir misin derse geç kalıcam." dediğim şeye gülüp kahvemi tek dikişte içti ve bardağı elime verdi.
"Heyy napıyorsun!" diye bağırmamla yüzünü ekşitip "Ne bağırıyon be, yenisini alırız." daha fazla geç kalmak istemediğim için "Borcun olsun." diyip sınıfa yürümeye başlamıştım. İrem'in proje ödevini vermesi gerektiği için beni Mete'yle bırakıp kantinden çıkmıştı hemen yoksa büyük ihtimalle İrem'in ağzından düşemezdim daha.

Sınıfa girdiğimde halen hoca gelmemişti.
Ben sınıfa girdikten sonra ardımdan Mete içeri girmişti ve o anda büyük bir aydınlanma yaşamıştım Mete benim içtiğim bardaktan içmişti. Gözlerim fal taşı gibi açılmış bir şekilde Mete'ye bakarken o bunu biliyormuşcasına sırıtıyordu, hocanın sınafa girmesiyle önüme dönüp heyecanımı bütün ders içimde yaşadım.

Zilin çalmasıyla beraber İrem halen gelmemişti, büyük ihtimalle hoca projesini kontrol ediyordu bende İrem olmadığı için sınıftan çıkmama kararı almıştım. Kafamı masaya koymuş yatarken masada bir haraketlenme hissettim ve başımı kaldırıp gelen kişiye baktım. Mete elimdeki kahve bardağını masaya koymuş bana bakıyordu "Borcumu ödedim civciv."şaşkın bir şekilde ona bakıp.
"Ben onu ciddi söylememiştim." diye cevap verdim.
" Bişey olamaz hem biraz uykun açılır diyip sınıftan çıktı." Bu aralar fazlamı şok geçiriyordum, sanırım evet.

Kahvemin tadını çıkarmaya karar verip yudumlamaya başladım.

Yorucu bir günün ardından eve gelmiş, ders çalışıp dinlenmiştim. Telefonu elime aldığım da bildirimle dolu olduğunu gördüm. En başta gördüğüm kişiyle kalbim hızla atmaya başladı. Mete'nin mesaj atması ne kadar ilginç gelsede tıklayıp ne yazdığına baktım.

Mete: Sen kimsin de benim sevgilim sana yazıyor?

Mete: Hem sen niye cevap veriyorsun!

Mete: Eğer bir daha sevgilime yazdığını görürsem senin o sarı saçlarını teker teker yolarım kızım.

Mete: Sakın bir daha sevgilime yazma.

Lina: Ne diyosun sen bee!
Bu mesaj iletilemdi

Lina: Sevgilene meraklı değilim al başına çal
Bu mesaj iletilemedi

Heyecanım kursağımda kalmış şekilde telefona bakmaya devam ettim, en son dayanamayıp gözümden yaşların düşmesine izin verdim...

Heyecanım kursağımda kalmış şekilde telefona bakmaya devam ettim, en son dayanamayıp gözümden yaşların düşmesine izin verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Mete)

Umarım beğenirsiniz, diğer bölümde görüşmek üzere yazım hataları varsa şimdiden özür dilerim...

Sarı Civciv🐥/ Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin