Eveeet uzun bir hafta olmuştu ve okula gidiyordum wuhuuu! Ayy ne kadar heyecanlıyım ( hı hı kesin). Tamam artık ciddi olabiliriz.
Heyecanlı felan değilim, gayet evde yatmaya alışmıştım, yani oldumu şimdi bu.
Ha bide Mete adlı bir sıkıntımız vardı. Ben size herşeyi akışına bıraktığımı söylemiş miydim? Söylemediğsemde artık biliyorsunuz.Bugün olması gerektiğinden biraz daha fazla enerjiğim, artık morelim uzun bir haftadan sonra yerine gelmişti.
Ahh belkide olgunlaşıyor ve büyüyordum ( kesin).İlk ve sanırım son defa alarmım çalmadan uyanmıştım, kalktığım gibi üstümü değişmiş ve okula erken gitmeye karar vermiştim.
Mutfağa gitmek için aşağı indiğimde babamın işe gittiğini fark edip yanağına öpücük kondurmuş "İyi çalışmalar babacığım." diyerek sanırım babamın şaşırmasına sebep olmuştum.
"İyi görünüyorsun civcivim, sonunda kendine gelmişsin." diyerek o da başıma öpücük kondurmuştu.Babamı yolcu ettikten sonra mutfağa gidip ilaçlarımı içtim ve bende evden çıktım.
Okula vardığımda nerdeyse kimse yoktu bende sırama geçip müzik dinlemeye devam ettim. Yaklaşık beş dakka sonra sınıfa İrem girdi ve koşarak bana sarıldı
"Eğer biraz daha seni şu sırada görmeseydim bende okula gelmicektim. Sensiz okulun hiç tadı yok."
Sarılma faslı biraz uzun sürmüştü sanırım çünkü biz ayrıldığımız da sınıfın yarısı gelmişti.
Ve o an kapı açılır ve başrol sahneye girer.Evet başrolümüz Mete oluyor. İçeri girer girmez gözleri bizim sırayı buldu ardındansa benim gözlerimi.
Ayy sanırım kendime hakim olamıyorum yani neden böyle güzel bakıyor ki.
Göz kontağını acilen kesmem gerekiyordu çünkü adeta eriyordum.
Ya hani ben kendime hakim olacaktım, bu iş çok zormuş. En sonunda gözümü ayrıp İrem'e döndüm "Ya İrem ben napıcam. Kendime engel olamıyorum."
Bu kız niye hep bana kaşlarını çatıyor.
"Kızım sen salak mısın? Ciddi manada soruyorum." Bu soru çıkmaz soruydu.
"Bende öyle düşünmüştüm, ya niye duygularına engel olasın hem bilmediğin şeyler var Mete bana biraz bahsetti ve ayrıca tekrar söylüyorum sakın duygularına engel olmaya çalışma."Kafam karışsada hoca geldiği için kendimi toparlayıp önüme döndüm. Ne olmuş olabilir ki? Bütün ders bu soruyla cebelleşirken sonunda zil çaldı.
Sınıftan çıkıp sabit mekan kantine indik. Kahvemi alıp (ahh kahve demeyin anısı var) bir masaya oturdum ve İrem'in tostunu alamasını bekledim.
Kahvemi keyifle yudumlarken önümdeki gölgeyi görmemle kafamı kaldırdım.Ağzımdaki kahveyi püskürtmeme bir adım kala yutmayı başardım.
"Şey acaba biraz konuşabilir miyiz Lina?"Mete bana kantinin ortasında, herkesin içinde konuşmayı mı teklif etmişti?
Peki madem gidelim bakalım boyunun ölçüsünü alalım dercesine kalkıp "Tamam konuşalım." dedim.
Konuşmak için dışarı çıkmıştık ve kimsenin olmadığı bir yerde durup Mete'nin anlatıcaklarını merakla dinlemeye başladım."Şimdi nerden başlamam gerektiğini bilmiyorum ama sana benim telefonumdan birinin mesaj attığını bilmiyorum." tam o sırada sözünü keserek " Biri değil sevgilin." diyerek onu düzelttim.
"Hayır, sevgilim filan değil bende sana bunu anlatmaya çalışıyorum. Sana mesaj atan kişi Nazlı'ydı. Bak benim cidden haberim yoktu ve senin bu kadar üzüleceğini tahmin etmemiştim." dediği şeyi idrak etmekle birlikte."Ne diyorsun senbe! Ben atılan mesaja mı üzüldüm zannediyorsun. Salak mısın sen? Biri sana gururunu incitecek bir hitamda bulunsa ne hissedersin. Bana resmen sevgilime yamanma dedi o salak." diye çemkirdim.
"Bak cidden özür dilerim söz bir daha böyle birşey olmiyacak, Nazlı benim sevgilim filan değil bana takıntılı bir manyak sadece." dediği şeyi biraz düşünüp.
"Tamam özürünü kabul ediyorum ama birdaha böyle birşey olursa yüzüne bile bakmam haberin olsun. Ha bu arada bu senle konuşacağım anlamına gelmiyor." diyerek cevap vermesine izin vermeden yanından uzaklaştım.
Sınıfa girmemle İrem'in sinirli yüzüyle karşılaştım. Aa sanırım ben İrem'e haber vermeyi unutmuştum.
"İrem'cim ben sana haber vermeyi unuttumya. Şeyy Mete yanıma gelip konuşmak isteyince bende hemen onla gittimde." dediğim şeyle biraz yumuşayıp.
"Eee bari ne konuştunuz onu söyle."
"Özür filan diledi bide Nazlı' nın bana yazdığını ve sevgili olmadıklarını söyledi." dediğim şeyle yine kaşları çatıldı ( valla bu kızın kaşları yakında böyle kalacak diye korkuyordum.)
"Neee! Bunu Nazlı çiyanı mı yapmış? Şimdi sen naneyi yemedim mi Nazlı." diye öne atılırken "Sakin ol o iş bende bana bi karışsın bakalım nasıl suyunu çıkarıyorum." ben size babamın küçüklükten belli bana dövüş eğitimi aldırdığını söylemiş miydim?"Bak eğer sana birşey yaparsa varya."
"Sakin ol İroşum o iş bende." diyerek sonunda onu sakinleştirmiştim.
Aslında İrem bakıldığında çok sakin ve hanım hanımcık gözüküyordu ama içinde bir canavar yatıyordu.Bugün bitmişti, ben eve gelmiş dersimi çalışmış ve sonunda telefonu elime almıştım. Eski hattımı telefonuma takıp Mete'ye yazmaya karar verdim.
Anonim: Heeyy! Orda kimse varmı?
Mete çevrimiçi
yazıyor...Bu çocuk nasıl hemen çevrimiçi olabiliyor. Valla tebrik etmek lazım neyse mesajlara geri dönelim.
Mete: Burdayımm
Mete: Bugün baya bir yorucu geçti
Anonim: Evetyaa çok yorucuydu
Mete: Biraz morelim bozuk aslında
Anonim: Niye, nolduki? İstersen anlatabilirsin
Mete: Anonim sen birine aşık olsan ona karşı nasıl davranırsın
Anonim: Konu anlaşıldı
Anonim: Yani bilemiyorum, mesala ben sana karşı birşeyler hissediyorum ve bu yüzden sana yazmayı tercih ettim ama sanırım sen böyle birşey yapamazsın.
Mete: Sanmıyorum, ya bak eğer sana bunları anlatmam seni kırıyorsa söyle lütfen, seni kırmak istemem
Anonim: Hayır üzülmüyorum yinede saol
Mete: Neyse şimdilik gitmek zorundayım özür dilerim yarın görüşürüz!
Anonim: Peki görüşürüz Mete. ✓✓
Ne zaman Mete'yle konuşmaya çalışsam hep bir şekilde konuşmamız yarıda kesiliyordu ve bu biraz üzüyor olabilir. Neyse yatsam iyi olucak yarın uzun bir gün olacak gibi gözüküyor.
(Lina)
Umarım beğenirsiniz yazım hataları varsa şimdiden özür dilerim.
Beğenirseniz ve yorum yaparsanız çok senivirim. Görüşürüzzz civcivler❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Civciv🐥/ Yarı Texting
Literatura KobiecaBazen hatalarınızın aslında sizin kaderinizi değiştireceğini bilemezsiniz. Ben Lina o gün cesaretimi toplayıp belkide hayatımın en güzel hatasını yapmıştım...