Lütfen yorum yapıp, beğenir misiniz?
*
Başımı yasladığım yastığa biraz daha sinip titrek bir nefes aldım, odanın içinde yankılanan şarkı, dolu gözlerimden birer birer yaş akıtıyordu.
"Kalp Hanım, nasılsınız? Ah ne çok kırıksınız..." dedim boğuk sesimle şarkıya eşlik ederek, ellerimle suratımı sıvazladım toparlanmak için. "Kim dedi her şey yoluna girecek diye?.."
Kollarımı sıkı sıkı bedenime sardım, kalbimde durmak sönmek bilmeyen yangın öyle kuvvetle harlanıyordu ki her gözyaşımda bedenimi kasıp kavuruyordu. Annemin yan odamda olduğunun ve bu halimin onu fazlasıyla kötü etkilediğinin farkındaydım ama asla kendimi toparlayamıyordum, Emir'i tam bir haftadır görmüyordum. En son gördüğümde baygın bir halde uyuyordu, sonrasında ise her gün krizler geçirdiği bilgisinden başka bir şeye hakim değildim.
Birkaç saat önce Eray ile konuşurken arkadan benden nefret ettiğine ve görmek istemediğine dair olan sözler beni bu halde getirmişti.
Onun bir cümlesi seni paramparça ediyorsa aşıksındır.
İnsan en çok aşık olduğuna paramparça olur.
İçimde durmak bilmeden onu sevdiğimi söyleyen tarafımın haklı olduğunu anlamamaydı belki de bu ağlamalarım ya da imkansızım olan birine bu sevgiyi duymaktandı.
Telefonumdan çalan şarkı bildirim sesi ile kesildiğinde elimi uzatıp komodinin üzerindeki telefonumu elime aldım ve mesaj uygulamasına giriş yaptım.
EMİR EREN KİŞİSİNDEN 3 YENİ MESAJ
Emir Eren: Sen kendini ne sanıyorsun?
Emir Eren: Nasıl benden izinsiz mahkeme işleyişine müdahale edersin?
Emir Eren: Senin gibi birine ihtiyacım yok.
Hüma: Yapmadığın bir şeyin cezasını ödemene izin vermeyeceğim Emir.
Emir Eren: Bunu beni suçlayan sen mi söylüyorsun?
Emir Eren: Hiçbir mahkemeye çıkmıyorum, anneni de kabul etmiyorum.
Emir Eren: Hayatıma dahil olmaya çalışma.
Hüma: Emir beni kabul etme, hayatında olmayayım tamam ama lütfen bu davadan vazgeçme. Dışarıda seni bir hayat beklerken böyle yapma.
Emir Eren: Eğer beni rahat bırakacaksan, yok.
Hüma: Ne yok?
Emir Eren: Dışarda ne bir hayatı ne bir evim var. Bırak artık beni yeter.
Hüma: Emir yemin ederim o an düşünemedim, görmedin mi halimi? Senin odandan çıktığım an o kızı gördüğümde emin oldu.
Emir Eren: Kendini koruman gereken bir anda değiliz Nil.
Hüma: Lütfen bir kez görüşelim, kendimi anlatayım.
Hüma: Sonrasında istemezsen karşına çıkmam yemin ederim.
Emir Eren: Konuşmak istemiyorum, benim ve davanın peşini bırak yeter.
Hüma: Bir kez. Birazcık hatırım varsa.
yazıyor...
çevrimiçi...
yazıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜMA
Ficção AdolescenteMezun olması için staj yapmak zorunda kalan Nil ve çalıştığı hastanedeki mahkum psikiyatri servisinde yatan Emir.