Előszó

566 49 8
                                    




Minden azzal a fránya rendezvénnyel kezdődött, bár lehet kissé előre szaladtam. Lora vagyok. Egy lány, aki egyetemre jár, dolgozgat és próbálja épésszel átvészelni az összes vizsgaidőszakot és hasonló dolgot. Ja és persze mellette próbál szórakozni is. Kicsit húzós néha. Na jó sokszor. Ez a kis történet is egy munkával kezdődik. Pontosabban egy afféle zenekarok közötti versenyen. Floval elválaltunk egy alkalmi munkát, aminek keretein belül a mi dolgunk volt a zenekarok elszállásolása, körbevezetése, majd nagyjából a kis verseny levezénylése. Itt ismertük meg őket. Egy flörtölős, magabiztos gitárost, aki annyira nem is magabiztos, mint amilyennek mutatja magát, egy nagyszájú dobost, aki tud kedves is lenni, ha olyanja van és egy aranyos billentyűst, aki egy kész úriember. Nagy eséllyel indultak a versenyen és talán pont a sors akarta, hogy megismerjük őket. Persze Ő is a legrosszabb időben jött rá mi a csodát akar, ezzel jó nagy fejfást okozva nekem. Ő, aki nem a kis gitáros. Most mit kellene tennem?

Mit hozhat ez a találkozó? Ki ez a három különböző személyiségű srác? Milyen konfliktusok várhatóak? Kik bukkannak fel váratlanul a három zenészen kívül?

Egy biztos, nem semmi ez a banda!


Várjátok már az első fejezetet? Ha igen dobj egy vote-ot.

Jelezzétek nekem kommentben, hogy tetszik eddig.

tiktok: wattpad_writer1210 és releonora1210, folyamatosan kerülnek videók, képek és információk.

Insta: wattpad_writer1210

Puszi

ShamelessWhere stories live. Discover now