Kezdetét veszi a munka

284 22 10
                                    

-Te is megkaptad a linket?-kérdeztem.

-Igen. Kezdhetjük a hirdetést-roppantotta ki újait a drámai hatás kedvéért, miközben a laptopjáért nyúlt.

-Hol fogod reklámozni?-ültem fel mellé az ágyra.

-Insta és facebook. Szerintem ez elég-nézett rám.-Talán csinálok valami feliratos videót tiktokra.

-Szerintem én is. A tiktokot tuti megcsinálom, mert sok emberhez eljuthat, ha szerencsém van-nyúltam a telefonomhoz. Beléptem az előbb említett alkalmazásba, majd elkezdtem felvenni a videót.

Sziasztok! Lora vagyok és szeretném nektek bejelenteni, hogy a Miskolci Egyetemen lesz egy verseny, amiről nem éri meg lemaradni. Szereted a zenét? Van egy bandád? Szeretnétek kipróbálni magatokat egy versenyen? Akkor itt az idő! Nem csak nyeremény vár rátok hiszen, ha mégsem ti lennétek a győztesek akkor se kell csüggedjetek, mivel több ember megismerhet titeket a verseny által. Ha felkeltettem az érdeklődésed, illetve, ha lenne valami kérdésed akkor látogass el az Instagram oldalamra. A leírásban megtaláljátok a nevemet, valamint insta bioban ott lesz a regisztrációhoz szükséges link. Sok sikert!

-Így jó lesz!-intéztem inkább saját magam felé mondandómat, mint Flo felé.

-Szerintem is. Nagyon beleélted magad-kuncogott.

-Most na, az üzlet az üzlet. Gazdászként muszáj jól reklámozni a „terméket".-tártam szét karjaim.

-Jogos. A jó előadás fontos-helyeselt. Posztoltam a videót, majd megosztottam Instagram és Facebook történetben is. Írtam egy kis ismertető posztot Facebookra és vártam a jelentkezőket.

Flo is ki rakta az ő kis saját hirdetéseit, majd együtt izgultunk, hogy sikerül e bandákat szerezni. Gondoltam egyet és beléptem tiktokra, ahol meglepően jó dolog fogadott. A videót már majdnem tízezer ember látta, pedig csak pár óra telt el.

-Úristen!-ugrottam fel.

-Mi történt?-nézett rám ijedten.

-Már több, mint kilencezer ember látta a videót-jártam öröm táncot a szoba közepén.

-Ez szuper!-csatlakozott Flo is. A kis ünneplésünket kedves barátnőm telefonjának pityegése zavarta meg.

-Ki az?-ültem le, majd az innivalómhoz nyúltam és se perc alatt lehúztam az üveg tartalmának felét, ami alapból is kb. már csak félig volt.

-Valami Olivér-ült le mellém.

-Ki?-néztem rá.

-Ő-adta ide kezembe a készülékét.

-Ó, helyes-húzogattam a szemöldökömet.-Bekövetett téged-bökdöstem meg a karját.

-Fejezd már be-nevetett.-Ez még nem jelent semmit.-újabb pityegés.

-Írt!-nézett rám meglepetten.

-Mit?-kíváncsiskodtam.

-Szia! Láttam a posztot tiktokon, így gondoltam felkereslek. Van pár kérdésem. Lenne-e szállás? Mennyi lenne a nevezési díj? Igazából ennyi. -olvasta fel.-Ennyit írt. Látod csak munka-csóválta a fejét.

-Adj neki infót-mosolyogtam.

-Hát jó-nevetett és miközben ő informálta a kedves Olivért én úgy döntöttem utána nézek ki is Ő. Hamar megtaláltam instagramon. Az oldala tele volt a hangszerével, ami egy dob felszerelés, valamint volt néhány poszt egy kutyáról. Pontosabban egy Rottweiler-ről. Még szétszórva volt egy-két bejegyzés a bandáról és magáról Oliverről, aki a képek alapján egy eléggé magas, sötét göndör, inkább hullámos hajú fiatal ember, gyönyörű világos kék szemekkel és egy pár tetoválással, amiről sajnos nem volt közelebbi kép.

-Nézd csak-nyomtam Flo kezébe a telefonom.

-Igen? Látom, helyes-nézett rám zavartan.

-Igen, beszélnetek kellene nem csak erről-adtam egy kis finom utalást, hogy én drukkolok nekik. Korai, de bezsongtam és jó érzésem van a sráccal kapcsolatosan.

-Majd meglátom. Most koncentráljunk a melóra.-váltott témát.

Válaszolgattunk a kérdésekre és szerencsére már egy pár banda jelentkezett is a versenyre.

Eltelt egy pár nap és lezárult a jelentkezés. Végül hat zenekar jelentkezett, köztük Oliver bandája is.

-Kíváncsi leszek rájuk-jegyeztem meg.

-Igen, én is-válaszolt Flo miközben egy másodpercre se nézett fel a kijelzőről.

-Kivel beszélsz már ennyire, hogy rám se nézel? Nem is figyelsz.

-Olivérrel. Reggel írt.-nézett végre rám.

-És?-zsongtam be teljesen.

-Olyanokról volt szó, hogy hobbi, kedvenc dolgok ilyenek-milyen bő szavú választ adott.

-Ismerkedtek. Értem-mosolyogtam majd felálltam az agyról.

-Hová mész?-kérdezte miközben gondolom épp Olivérnek válaszolt.

-Csinálok kaját-mondtam.-Addig is jó ismerkedést-kacsintottam rá. Jó ilyennek látni. Örülök, hogy beszélgetnek és hogy a barátnőm ilyen boldog ettől. Bizakodó vagyok. Ki tudja mit hoz még ez a kis verseny.


Remélem tetszik a következő fejezet. Ha igen dobj egy vote-ot illetve várom a kommenteket.

Hamarosan érkeznek a fejezetek a srácok szemszögéből.

ShamelessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora