Egy újabb fellépes!

56 6 0
                                    

Hazaérve hülyeség, de egyből elkezdett hiányozni Bojtocska. Viszont úgy gondoltam, hogy hosszú nap volt és inkább ma már nem zavarom. Úgysem ártana nekem se pihenni, hisz nincs megállás. Holnap Márk barátnőjének születésnapján kell zenélnünk. Gyors magamhoz vettem egy fekete boxert és egy fekete bő pólót, majd a fürdőbe siettem. Gyors megszabadultam a ruháimtól, majd beálltam a jó meleg víz alá. Miután végeztem magamra tekertem a törölközőmet, majd kiszálltam a fülkéből. Odasétáltam a mosdókagylóhoz, majd kezembe vettem a fogkefémet amire nyomtam egy kevés epres fogkrémet. Imádom az ízét! Megmostam a fogamat, gyors áttöröltem magam majd felkaptam a boxert és a pólót és visszamentem a szobámba. Kezembe vettem a telefont, majd küldtem egy képet Lorának és írtam egy üzenetet. Végül csak nem tudtam megállni.

-Szia! Tudom, hogy a kép nem a legjobb mert tiszta kóc a hajam, de azért remélem tűrhető. Jó éjszakát bojtocska!-küldtem el az üzenetet, majd leraktam magam mellé a készüléket és megpróbáltam elaludni.

-Ébredj!-ugrott rám fürtöske.

-Szállj már le Oli!-löktem le magamról, majd felültem.-Igen?

-Készülj! Elkésünk-viharzott be Márk. Lehet lecseréltetem a bejárati ajtó zárját.

-Oké-szenvedtem ki magam az ágyból majd egy gyors reggeli rutin után. Tudjátok, zuhany, fogmosás stb. , kerestem valami ruhát. Felvettem egy fekete farmert, egy sima fekete pólót a dzsekim és a fehér cipőm, a hajam áttúrtam és már kész is voltam.

-Mehetünk!-ráztam meg magam.

-Szuper! Minden az autóban. Hangszerek, üdítő és élelem. Indulás!-adta ki a parancsot Márk.

-Igen is kapitány!-nevetett egy jót Olivér, majd elindultunk. Beszálltunk az autóba és hala a jó égnek ezúttal nem nekem kellett vezetnem. Röpke tíz perc alatt körülbelül le is parkoltunk egy barna kapus, bézs színben pompázó ház előtt. Kipakoltunk az autóból majd előkészültünk a fellépésre.

-Sziasztok!-lépett mellénk Márk barátnője, Fruzsi.-Szia szívem-nyomott egy csókot Aranyosi arcára.

-Üdv kedvesem!-adott barátnőjének egy homlokpuszit.

-Hali!-köszöntem.

-Csá!-intett Oli a rá jellemző lazasággal.

-Készen álltok?-kérdezte a természetes vörös hajú lány kikerekedett kék szemeivel.

-Adj öt percet-mosolyogtam rá.

-Jól van-mosolygott ránk kedvesen, majd magunkra hagyott minket.

-Hát nem tünemény?-fordult felénk Aranyosi.

-De, az aranyom!-veregette vállon Oli.

-Szerintem is! Nagyon édes. Most pedig munkára fel!-vettem nyakamba hangszeremet. Pitécske leült a dobok mögé, aranyom pedig elfoglalta helyét a billentyűk mögött.

-Sziasztok! Készen álltok a bulira?-szóltam bele a mikrofonba. Válaszként jöttek az igenek és a sikítás.

-Ezt szeretjük mi hallani! Boldog születésnapot Fruzsi!-mondtam majd elkezdtük játszani a jó öreg Boldog születésnapot! dalt egy kis csavarral. Természetesen rock verzióban került előadásra. Ezután a dal után eljátszottunk még egy párat majd tartottunk egy kis szünetet.

Egyből megrohamoztam az innivalókat, mert iszonyatosan szomjas voltam. Teletöltöttem egy poharat fantával, amit nem túlzok, ha azt mondom két másodperc alatt le is húztam. Öntöttem még egy pohárral, majd visszamentem a fiúkhoz.

-Hogy tetszett kincsem az előadás?-ölelte át barátnőjét Márk.

-Nagyon tetszett! Annyira tehetségesek vagytok-nézett ránk felváltva.

ShamelessTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon