Előkészületek

190 11 2
                                    


Már csak pár nap és kezdetét veszi a verseny. Ez mit jelent? Azt, hogy annyi a teendő, mint égen a csillag. Ideje szállást intézni, előkészíteni a helyszínt, és leellenőrizni a jelentkezéseket. Ha a hotelben nem lesz szabad hely mehetünk az egyes koliba intézkedni.

-Mehetünk?-kérdezte Flo, már indulásra készen állva. Fekete farmert viselt, fekete bakancsot, valamint egy egyszerű fekete pulcsit.

-Kabát?-néztem rá.

-Már veszem is, de te még pizsamában ülsz-nevetett.

-Adj 10 percet!-pattantam ki az ágyból és azzal a lendülettel nyitottam is ki a szekrényemet, amiből kidobtam egy fekete farmert és egy bézs színű pulóvert. Felöltöztem ,felvettem a cipőmet, megfésülködtem, raktam fel egy kis szempillaspirált és már kész is voltam.

-Mehetünk-vigyorogtam rá Flora.

-Hihetetlen vagy!-rázta meg fejét.

-Tudom, hogy szeretsz!-majd ezzel a mondattal útnak is eredtünk. A bandák az Uni Hotelben lesznek elszállásolva (terveink szerint), ami olyan, mint egy átlagos kollégium csak kicsit menőbb, bár szerintem nem. Egy pár perc gyaloglás után meg is érkeztünk az előbb említett helyszínre. Beléptünk az épületbe a portársok pedig egyből meg is kérdezték mit szeretnénk.

-Sziasztok! Miben tudunk segíteni?-üdvözölt minket egy körülbelül harmincas évein elején járó férfi, és egy idősebb úr.

-Jó napot! A szállással kapcsolatosan jöttünk. Tizenkettedikén lesz egy verseny és itt lesznek elszállásolva a zenekarok.-közöltem látogatásunk indokát.

-Igen, már említették. Akkor gondolom azért jöttetek, hogy lefixáljuk a szobákat.

-Pontosan-mondta Flo.-Hat zenekar lesz, három-négy fővel bandánként.

-Akkor hat apartman kellene, mivel egy szoba két fős-gondolkodott el a fiatalabbik portárs.

-Megoldható lenne?-érdeklődtem.

-Persze. Vannak szabad apartmanok-mondta az idősebb úr. Adtak egy lapot, amin rajta voltak a szabad szálláshelyek nekünk már csak be kellett őket osztani. Mondták, hogy email-en küldjük át a végleges névsort pár adattal, valamint beosztással és készen is vagyunk.

-Szerencse, hogy volt elég szabad apartman-mondta Flo miközben kiléptünk az épületből.

.Igen. Szegények aludhattak volna egymás hegyénhátán.

-Vagy az egyes kollégiumban esetleg találtunk volna nekik szabad szobát.

-Vagy-válaszoltam.-Mehetünk a főépülethez?-Flo bólintott ezért az imént említett helyszínhez siettünk. Gyönyörű ez az épület. Meseszép az egész campus, de ez a hely valami csodaszép. Az üvegépület előtt van egy szökőkút, ami ad neki egy kis pluszt. Ide biztos elfogom őket hozni az idegenvezetés során.

-Sziasztok!-jött oda hozzánk az egyik szervező.

-Szia!-üdvözöltük.

-Sokszor beszéltek egyszerre?-nézett ránk felváltva.

-Igen!-mondtuk megint egyszerre, amin mindketten nevetni kezdtünk.

-Ez ijesztő!-nézett ránk mit ne mondjak eléggé furcsán, de már hozzászoktunk. -Na de gyertek velem-mondta mi pedig így is tettünk. -Itt vannak ezek a lufik és különböző díszítő elemek ezeket kellene segíteni kihelyezni.-mi csak bólintottunk majd neki láttunk a díszítésnek.

-Bírod még?-néztem rá a barátnőmre miután felfújtunk körülbelül negyven darab lufit.

-Nem!-vette hevesen a levegőt.

ShamelessOnde histórias criam vida. Descubra agora