A verseny második napja

84 8 0
                                    

Másnap mikor felébredtem drága barátnőm hol léte még mindig ismeretlen volt számomra. Azonban ideje készülni, mert körbe kell vezetni a csapatokat. Felkaptam egy sima kék farmert és egy halvány lila kapucnis pulcsit, a hajam átfésültem majd lemostam a tegnapi estéről megmaradt sminket az arcomról, aztán felvettem a cipőmet majd elindultam a megszokott útvonalon. Koli előtt, lépcső, kis séta, főépület. A csapatok már ott vártak és Flo is, aki serényen csinálta a képeket.

-Sziasztok! Gyertek utánam-küldtem feléjük egy mosolyt, majd elvezettem őket a Jó szerencsét! feliratig, ami nem volt messze. Oda lehetett látni a főépületnél lévő buszmegállótól.-Ez a jó szerencsét felirat!-nem avattam be őket a részletekbe, mert nem tudtam mennyire tehetem, mivel ők nem hagyomány őrzők. Onnan elvezettem őket a páternoszterhez, ami egy olyan közlekedési eszköz, mint egy átlagos lift azt leszámítva, hogy nincs ajtaja és folyamatosan mozgásban van, így az utasoknak így kell belépniük amikor az adott szintre ér. Nekem eléggé ijesztő.

-Ha szeretnétek ki próbálhatjátok-bíztattam őket.

-Én már utaztam vele és nem rossz-szólalt fel Flo. Persze az a három idióta már kapott is a lehetőségen. Szinte vére menő harcot vívtak, hogy ki legyen az első. Végül Olivér szállt be elsőnek, aztán őt Márk követte és aztán jött a kis gitáros. Amikor mindenki kiszórakozta magát elvezettem őket az üveglifthez.

-Ez lenne az üveglift. Kicsit ez is para, de nem annyira, mint az előző-mosolyogtam rájuk. Páran ezt is kipróbálták aztán folytattuk utunkat, az ajándékbolt felé.

-Itt található az ajándékbolt. Kapható itt minden, amit szem s száj kíván. Pohár, kulcstartók, póló, pulcsi-soroltam.-Nyugodtan menjen be, aki szeretne vásárolni.

Egy jó pár perc múlva mindenkinél volt valami. Valakinél korsó, valakinél hűtőmágnes. Kinél mi. A Shameless tagjai maradtak a kapucnis pulóvernél. Mind a hárman vásároltak egyet fekete színben.

-Hol voltál az este? Aggódtam mert tubi mondta, hogy nem voltál a koliban-termett mellettünk Oli.

-El sem hiszed mennyire aggódott pitécske-csatlakozott Márk.

-Mind aggódtunk-csapódott oda Kristóf is, majd egy puszit nyomott az arcomra.

-Bocsi srácok, segítenem kellett egy barátnak.-felelte.

-Kinek? Nekem miért nem szóltatok, hogy gáz van?

-Nem akartam bekavarni a randitoka a kis gitárossal-nézett ránk felváltva.-Amúgy Bettinek segítettem-mosolygott ránk.

-Sikerült megoldani?-kérdezte Oli.

-Igen!-nyomott egy puszit az szájára.

-Gyerekek-szólalt meg Márk.-Mindjárt kezdetét veszi a verseny.

-Úristen! Mindenki jöjjön velem. Megyünk a diszaulába-hadartam el, de végül nem késtünk. Sorban előadta a választott dalt a Baby Dolls és a Country Love, már csak a Shameless volt hátra.

-Hajrá!-kiabáltam.

-Gyerünk Oli!-bíztatta barátját Flo, majd játszani kezdték a Light Switch cimű dalt rock verzióban. Florina felpattant a színpadra, hogy tudjon pár közelebbi képet is csinálni.

-Szia!-termett mellettem Zalán.

-Szia!-köszöntem.

-Nagyon jók!

-Egyetértek! Hú, gyerünk fiúk!-bíztattam őket továbbra is.-Hajrá kis gitáros!

-Flonak van valakije?-kérdése igazán váratlanul ért.

-Van, Olivér a dobos-közöltem.

-Köszi-küldött felélem egy mosolyt majd ott sem volt. Ennél furább nem is lehetne ez a srác.

Vége lett a dalnak a srácok pedig lejöttek a színpadról.

-Zaklatott?-jött oda hozzám Kristóf. Eléggé feldúlt.

-Mi? Dehogy! Csak beszélgettünk. Nyugi kis gitáros-öleltem meg.

-Akkor jó-font teljesen karjai közé miközben nyomott egy puszit a fejem tetejére.

-Mit gondoltok? Van esélyetek?-kérdezte Flo.

-Még szép!-húzta magához Olivér.

-Hú de dúl a szerelem itt-mutogatott négyünkre Márk.

-Te csak kussolj aranyom! Közülünk te vagy a legszerelmesebb-mondta Olivér.

-Nem is tagadom. Imádom szívem választottját. Ha tehetném a csillagokat lehoznám neki az égről-válaszolt. Annyira udvarias és jó modorú ez a srác. Nem semmi!

-Mi van veletek tubicám? Együtt vagytok?-kérdezte Oli.

-Jaj, túróspitém, tudod ez nem ilyen egyszerű. Mielőtt megkérdezem szeretném elvinni még egy pár randira-ütögette meg barátja vállát.

-Én nem spiláztam túl-tárta szét karjait.

-Mert túl laza vagy-nevetett Márk.

-Bocsi a zavarásért-lépett mellénk Zalán.-Kezdődik az eredményhirdetés.

Istenem, de izgulok.Nagyon remélem, hogy a Shameless lesz a befutó.

Remélem tetszik nektek az új fejezet, ha igen dobj kérlek egy vote-t és várom kommentjeiteket.


Puszi 

ShamelessOnde histórias criam vida. Descubra agora