Színpadra!

93 9 2
                                    


Hát itt az idő. Mindenki teszi a dolgát. Flo készíti a képeket, a bandák készülnek, a zsűri készen áll. Nekem pedig ideje megnéznem a versenyzőket.

-Az első csapat készen áll?-néztem körül.

-Igen!-válaszolt az egyik tag. Érdekesség, hogy csak két teljesen lányokból álló csapat van. Mondjuk több mint, amire számítottam.

-Remek! A Stonewall készüljön, utánuk pedig a Shameless következik.-mondtam, majd megfogtam egy mikrofont és felmentem a színpadra. Persze Flo már készítette is a fotókat. Mondjuk szerencsés, mert nagyon közel lehet a fellépes alatt a bandákhoz.

Csak most esett le. Fény derült a titokra. Kristóf a dzseki alatt egy sima bő fehér pólót visel, ami mellesleg baromi jól áll neki. Na de koncentráljunk! Munka!

-Üdv mindenkinek! Akkor most hivatalosan is megnyitom az ME zenekarok csatáját!-nagyon sokan eljöttek. Látok sok ismerős arcot a koliból is.-Szeretném bemutatni a zsűrit. Nádudvari Zalán a HÖK képviseletében-felállt majd integetett. -Valamint a gazdasági kar dékán helyettese-ő is intett a vendégeknek, majd bejelentettem az első csapatot. -Az első fellépő a Baby Dolls!-konferáltam fel őket. Nem mondtak semmit magukról, hanem egyből játszani kezdtek. Nagyon jók. Látszik, hogy régóta játszanak. Hit me baby one more time, ezt a dalt hozták ma el nekünk. Én személy szerint nagyon szeretem ezt a számot.

-Köszönjük!-mondtam majd lefáradtak a színpadról.-Akkor most következzen a Stonewall!-jelentettem be őket majd a többi csapathoz vezetett az utam, mivel nem tudom miért, de lett egy olyan érzésem, hogy valami nem oké. Hát lássunk csodát. Igazam volt. Márk és Oli épp próbálták megnyugtatni Kristófot, aki az egyik széken ült, de a lába meg sem állt.

-Hé, mi a baj kis gitáros!-mentem oda.

-Mindjárt elájulok bojtocska-nézett fel rám.

-De mi a baj? Máskor is ilyen izgulós?-néztem a mellettem álló két srácra.

-Dehogy, soha-válaszolt Olivér.

-Figyelj rám kis gitáros!-emeltem meg fejét az állánál fogva, hogy a szemébe tudjak nézni.-Nem lesz semmi gáz. Tudom, hogy mindenkinél jobbak lesztek nem kell aggódnod-mosolyogtam rá.-Gondolj arra, hogy este egy csodás séta és beszélgetés vár ránk.

-Ja, ha továbbjutunk-nézett el oldalra, miközben a nyakában lógó pengetővel szórakozott.

-Mindenféleképpen! Változtatok a megállapodásunkon. Mostantól az a feltétel, hogy összeszeded magad és ki állsz a színpadra.

-Igen?-nézett újra bele a szemembe.

-Igen-fogtam meg a kezét.-Gyerünk kis gitáros! Szellemülj át rock sztárba-mosolyogtam rá.

-Hú-fújta ki magát.-Rendben, menni fog-szorította meg a kezemet.

-Efelől kétségem sincs-kacsintottam rá, majd ott hagytam őket, hogy fel tudjam konferálni a bandát.-Most pedig fogadjátok szeretettel a Shameless-t!-feljöttek a színpadra, majd elfoglalták a helyüket én pedig lementem és megálltam az első sorban.

-Sziasztok! Kristóf vagyok, a doboknál Olivér a billentyűnél pedig Márk és mi vagyunk a Shameless. Örülünk, hogy itt lehetünk. Fogadjátok szeretettel a Montero című dal rock verzióját.-szólt pár szót a kis gitáros majd elkezdték játszani az előbb említett dalt.

-Hajrá Kristóf!-bíztattam Ő pedig küldött felém egy édes mosolyt. Hihetetlen, hogy két perce még szét volt peregve most meg ott áll fenn a színpadon. Kezdem érteni, miért mondta azt, hogy nem tud mindig magabiztos maradni. Egy biztos, nagy esélyük van a nyerésre és az is fix, hogy nagyon kedvelem ezt a kis rock sztárt. Egy percre rápillantottam Florinára, aki megállás nélkül csinálta a képeket a bandáról. Annyira örülök, hogy végre fotózhat. Nagyon élvezi. Le sem hervad az arcáról a mosoly egy másodpercre sem.

-Köszönjük!-majd lefáradtak a színpadról.

-Most kicsit stílust váltunk. Eddig hallottunk pop-ot, rock-ot és most jöhet a Country Love nevű zenekar!-feljöttek majd játszani kezdték a Before He Cheats című dalt. Úgy láttam a zsűrinek tetszik.

-Köszönjük! Akkor most következzék a Tender Feelings!-ezután odamentem Kristófhoz, hogy megnézzem, hogy van.

-Na mizujs rock sztár?-ültem le mellette lévő székre.

-Már most jól vagyok, köszönöm-mosolygott rám.-Oreót?

-Kérek! Imadóm-fogadtam el.-Köszönöm.

-Akkor áll az esti randi?-kacsintott rám.

-Persze-bólogattam.-De mit szólnál ahhoz, ha a séta után megvacsoráznánk a koliban? Főztem ám-küldtem felé egy mosolyt.

-Főzni is tudsz?-fordította felém székét, majd helyett foglalt ezúttal úgy, hogy kezei a szék háttámláján pihentek.

-Majd te eldöntöd mennyire-hajoltam közelebb hozzá.-Mennem kell konferálni kis gitáros-nyomtam egy puszit az arcára, majd felálltam és elindultam.

-Lora!-szólt utánam.

-Igen?-fordultam meg.

-Először is, nem rock sztárnak hívsz? Másodszor, még mindig gyönyörű vagy-küldött egy puszit.

-Köszönöm és a kis gitáros jobban tetszik-feleltem majd folytattam utamat.

-Most pedig következzen az utolsó csapat a Girl Power!

Miután végeztek a zsűrinek már csak el kellett döntenie, melyik legyen az a három csapat, aki továbbjut. Iszonyatosan drukkoltam a kis gitárosomnak és bandájának. Nagyon remélem, hogy továbbjutnak. Legalább lenne mit megünnepelni az esti randin. Úristen! Randim lesz!

Itt is van  a következő fejezet! Várom kommentjeiteket illetve ha tetszett a fejezet dobj egy vote-ot.


Puszi

ShamelessWhere stories live. Discover now