-Először is szeretném megköszönni az összes csapatnak, hogy ilyen jó bulit varázsoltak ide. Nagy tapsot nekik!-kezdtem bele mondókámba.-Megkérném az összes csapatot, hogy fáradjanak fel a színpadra-folytattam a bandák pedig sorban felsorakoztak.-Az eredményhirdetés előtt, szeretnénk nektek átadni egy kis ajándékcsomagot-fordultam feléjük majd Floval elkezdtük kiosztani a kis táskákat.-Most pedig megkérnem Zalánt, hogy ismertesse az első forduló eredményét-mosolyogtam rá az előbb említett srácra.
-Sziasztok!-kezdett bele.-Először is elszeretném mondani, hogy nem volt egyszerű dolgunk, de végül nagy nehezen döntésre jutottunk. A csapat, aki harmadikként folytathatja a versenyt, nem más, mint a Baby Dolls!-a lányok egyből sikoltozni kezdtek. Nagy volt az öröm.
-A második-itt tartott egy drámai szünetet.-A Shameless!-a fiúk először nem hittek a saját fülüknek, majd Oli nagy övöltésben tört ki.
-Hú!-üvöltött.-Megcsináltuk srácok!-ugrott a nyakukba mire a két másik srác is felfogta, hogy igenis továbbjutottak. Nagyon büszke vagyok rájuk.
-Az első pedig-újabb drámai szünet.-A Country Love!-jelentette be.-Köszönjük a mai részvételt, holnap találkozunk a döntőn.-ment le Zalán a színpadról egyenesen Flohoz. Biztos a fotók kapcsán akar valamit kérdezni. Én mindenesetre fogtam magam és a fiúkhoz siettem. Szószerint futottam, mivel már a helyiség közepén jártak.
-He srácok! Varjatoooo-és bumm. Seggre is ültem. Nem is én lennék, ha nem történne velem valami ilyesmi.
-Úristen! Jól vagy?-guggolt le mellém Kristóf.
-Igen, megvagyok-nevettem.-Már megszoktam.
-Segítek-nyújtott segítő kezet, amit elfogadtam.
-Köszönöm, de ez már nevetséges. A múltkor csurom festékesen kellett visszamennem innen a koliba, most meg ez-kacagtam.-Hosszú sztori-mosolyogtam rá a rám kérdőn néző fiúra.
-Akkor lesz mit mesélned a randin-mosolygott rám.
-Lesz hát! Megyek is készülődni-mondtam és már ott sem voltam.
Hosszas keresgélés után úgy döntöttem, hogy felveszek egy fekete bőrszoknyát, egy fekete harisnyát és ezúttal egy fekete kötött pulóvert, aztán összeszedtem a dolgaimat és elindultam a zuhany felé. Persze mindenkinek most támadt kedve zuhanyozni. Egy szabad fülke sem volt a lányok oldalán. Mivel időszűkébe voltam átmentem a fiúk részére. Szerencsére nem volt ott senki és mivel már a szobában megszabadultam a ruháimtól így kicsit egyszerűbb volt a dolgom. Gyorsan elkezdtem folyatni a vizet, mivel kell egy kis idő mire eléri a kellő hőfokot. Amikor ez megtörtént beálltam úgymond a zuhany fülkébe, elhúztam a függönyt a törölközőmet pedig átdobtam rajta félig, hogy kéznél legyen. Fénysebességgel lezuhanyoztam, magamra tekertem a törölközőm majd ki léptem a fülkéből.
-Nem tudtad, hogy ez a fiúk része?-állt meg előttem.
-Dalton? Hogyhogy itt?-kérdeztem.
-Szakest. Te?-mért végig.
-Nem volt szabad hely a lányoknál-válaszoltam.
-Aha-mondta, majd beállt az egyik fülkébe én pedig szélsebesen elhagytam a helyszínt. Ez ennél kínosabb már nem is lehetett volna. Ilyen az én szerencsém. Elhessegettem az fejemből az előbb történteket és inkább elkezdtem készülődni. Felkaptam magamra a már előzőleg kikészített szettet, és felvettem a fekete bakancsomat majd elkezdtem filózni azon, hogy mi a szent csokilikőrt kezdjek a hajammal. Végül, körülbelül tíz perc után úgy döntöttem néhány tincsem göndör lesz. Neki is láttam a procedúrának. Mivel hajat nem kellett mosnom, így nyertem tíz percet, ami a száritásra ment volna el. Kifésültem a hajamat, majd fújtam rá egy kevés hővédőt, aztán áram alá helyeztem a hajgöndörítőmet. Égtem már meg vele, szóval jobb lesz, ha oda figyelek. Amikor kellően felmelegedett el is kezdtem egyesével feltekerni rá a tincseket. Pár perc múlva kész is voltam a frizurámmal. Csináltam egy vékony tus vonalat, felraktam egy kis szempillaspirált és indulásra kész is voltam. Pont ekkor pityegett egyet a telfefonom.
CZYTASZ
Shameless
RomansHárom belevaló zenész története, több szempontból elmesélve. Lora és Flo elvállalnak egy munkát, ami során megismerkednek a három fiatalemberrel. A szikrákból hamar láng lesz, de nyilván nem ilyen egyszerű. Múltbéli események, visszatérő szerelmek...