-Lora!-viharzott be a kis kollégiumi szobánkba Flo, vagyis Florina. Van bent két ágy, két szekrény, két asztal és két szék, valamint nyolc polc, egy hűtő és kb. ennyi. A fal fehér, függöny pirosas, a bútor pedig barna. Nem nagy a szoba, de nekünk pont jó így, bár igaz lehetne vagy két plusz polc, mert sok holmi van és kevés hely, viszont legalább ketten vagyunk.
-Igen?-néztem fel rá.
-Láttad a szövetkezet sztoriját?-ült le mellém miközben levette kabátját. Mivel február vége van ezért el kél még.
-Még nem. Mert?-néztem rá kérdően.
-Lesz itt az egyetemen egy rendezvény, valami ki mit tud féle zenekaroknak-kezdett bele.
Igen?-néztem rá továbbra is ugyanazzal a „a semmit sem értek" tekintettel.
-Embereket keresnek rá. Tök jó lenne és a fizetés se rossz.
-Nem hangzik rosszul. Mennyi lenne egyébként?-kérdeztem
-Ezerhatszáz forint per óra-mosolygott.
-Az nagyon is jó. Írjunk nekik van-e még hely-mondtam miközben elővettem a telefonom.
-Mit írsz?-kérdezte Flo.
-Kívánság listát a Mikulásnak, szerinted?-nevettem.
-Azt gondoltam. Úgy értettem mit írsz nekik te nem normális-lökött meg miközben nevetésben tört ki.
-Hogy láttuk a hirdetést és érdekelne minket a meló. Amúgy meg normálisnak lenni unalmas-mondtam nagy büszkén.
-Ez igaz-bólogatott. Mióta elkezdtem a Miskolci Egyetemre járni egyre jobb és jobb viszonyt ápolunk Florinával, aminek nagyon örülök bár igaz van, hogy veszekszünk, de akkor is ilyen kis semmiségeken. Ő egy eléggé szabadszájú lány, néha túlságosan is de nagyon kedves és segítőkész. A társaságot, mármint ott, ahol pár embernél többen vannak nem szereti túl huzamosabb ideig. Kis védelmező típus. Kész lenne bárkinek neki ugrani, ha megkövetelné a helyzet. Én inkább megtartom magamnak a véleményem és csak akkor kerülök vitába, ha nagyon muszáj. A legtöbbször inkább közeledek kedvesen másokhoz, amíg ők is így tesznek. Így úgy tűnik, hogy tűz és víz vagyunk, de nagyon sok közös van bennünk, imádom ezt a lányt. Szeretünk olvasni, szeretünk írni és mindketten szerencsétlenek vagyunk a szerelemben. Na persze ez csak pár példa.
-Már megint a holdon jársz-rázta a fejét mosolyogva.
-Mint mindig-nevettem. Igen, hajlamos vagyok elkalandozni. A csatornák csak úgy váltakoznak a fejemben.
Pár perc múlva jött az üzenet, amiben ez állt: „Szia! Van még hely. Gyertek be az irodába, ha szeretnétek jönni, hogy alá tudjátok írni a szerződést és bővebb tájékoztatást adjunk."
Vissza írtam, hogy köszönjük és nemsokára ott leszünk, majd leraktam a telefonom és összecsaptam a két kezem.
-Na-kezdtem bele.-Úgy látszik miénk a meló, csak be kell menni alá írni a szerződést meg hasonlók.
-Felőlem mehetünk-vette kézbe kabátját.
-Felőlem is.- álltam fel az agyról. Felvettük a kabátunkat, majd útnak eredtünk. Kiléptünk a kollégiumból, lementünk a lépcsőn, átmentünk az úton majd folytattuk utunkat egyenesen előre. Nem kellett sokat sétálnunk, hiszen az irodájuk itt van az egyetemen.
-Sziasztok!-köszöntünk Flo-val szinte teljesen egyszerre. Volt már rá példa, hogy egyszerre beszéltünk.
-Sziasztok! Már elő is készítettem nektek már csak ki kell töltenetek, ameddig pedig ezt megcsináljátok elmondom a részleteket.-idehozta a két szerződést, ami egy oldal körülbelül. Kezünkbe vettünk egyet a kihelyezett tollakból és elkezdtük ki tölteni, Ő pedig belekezdett.-Szóval, ez az esemény, vagyis a ME zenekarok csatája márciusban lesz. Pontosabban tizenkettedikén. Ezen a versenyen nem csak hallgatók vehetnek részt, hanem külsősök is. Lesz egy űrlap, amihez megkapjátok majd a linket ezt kell hirdetnetek először is. Ennek az űrlapnak a kitöltésével és a megadott számlaszámra elutalt nevezési díjjal, ami ötezer forint tudnak jelentkezni. Amikor ez lezajlik lehet fel fognak titeket keresni, ekkor tájékoztatni kell őket a dolgokról, amik esetleg homályosak számukra. Ti fogtok szállást intézni nekik, itt a kollégiumokban, majd, amikor ideérnek az első nap után körbe kell őket vezetni. A verseny alatt pedig felkonferálni a csapatokat. Nagyjából ennyi lenne.-mosolygott ránk.
-Rendben-válaszolt Flo.
-Minden világos. Köszönjük a lehetőséget!-szólaltam meg végül én is, amikor egy „neked minden világos?" tekintetett intéztek felém.
-Remek! Akkor jó munkát majd nektek!-ezután elköszöntünk majd kiléptünk az irodából.
-Olyan bamba képet vágtál-nevetett Flo.
-Elgondolkodtam-törtem ki én is nevetésben.-De most már legalább tudom miért nézett rám úgy. Egyébként mi volt az utolsó két mondat?-vakargattam a tarkómat.
-Jaj, te!-sóhajtott fel-Nagyjából a lényeget elmondom neked. Hirdetünk, kérdésekre válaszolunk, szállást intézünk, idegenvezetősködünk és felkonferálunk. Nagyvonalakban.
-Értem. Most már tényleg világos.
Remélem tetszik nektek az első fejezet, ha igen dobjatok rá egy vote-ot és várom kommentben a véleményeket.
A banda egy pár fejezettel később esik be a történetbe de azt követően folyamatos szereplők lesznek.
Lenne rá igény arra, hogy jobban megismerjétek a három srácot? Mert ha igen, akkor instán lehetne egy olyan, hogy sztoriban rakhatnátok fel kérdést Kristófnak, Olivérnek illetve Márknak.
Aki nem tudja kik ők tiktokon le tudja csekkolni, van fent videó róluk.
Insta: wattpad_writer1210
Tiktok: wattpad_writer1210 és releonora1210
Puszi
VOCÊ ESTÁ LENDO
Shameless
RomanceHárom belevaló zenész története, több szempontból elmesélve. Lora és Flo elvállalnak egy munkát, ami során megismerkednek a három fiatalemberrel. A szikrákból hamar láng lesz, de nyilván nem ilyen egyszerű. Múltbéli események, visszatérő szerelmek...