08🫀

3 0 0
                                    

Tepat jam 1 pagi, MarkyHyuck dan Jeno sampai di Korea. MarkHyuck dan Jeno pergi kearah condominium milik Mark yang sudah dia siap kan dari bulan lepas.

"Hyung, nanti Jeno nak duduk mana? Tak kan nak duduk serumah dengan korang? Jadi nyamuk aku" Jeno bertanya.

"Aku dah siap kan condo kau, nanti aku bagi kunci" Jeno hanya berdehem sebagai sahutan sahaja. Mereka pun berdiam sehingga sampai dia satu condominium yang sangat besar dan mewah.

Mark baru sahaja parking kereta, ketiga-tiga orang itu keluar bersama dari kereta.

"Waaa, lama nya tak balik sini" Jerit bahagia Haechan. 

"Jeno nah kunci kau, rumah kau ada dekat tingkat 5"

"Rumah hyung?" 

"Rumah aku ada dekat tingkat 6" Jeno hanya angguk sahaja.

Mereka pun mula berpecah di depan lift. 

~ OUR ~

Di condo Jeno.

"Walaupun bukan aku yang bawak kereta. Tapi sekarang badan aku rasa sangat sakit" kata Jeno seorang diri apabila dia sudah masuk kedalam condo nya.

Dia naik keatas, beg-beg nya di tinggal kan di bawah.

"Jaemin. Jen dah balik ni. Jeno akan cari nana mula esok. Maaf buat Jaemin tunggu lama sangat" seusai itu mata nya pun tertutup tidur dengan kepenatan dan kerinduan.

Pada pagi itu, Jeno sedang siap untuk pergi ke kerja. Tepat jam 7 pagi dia keluar dari rumah nya dan menuju kearah lift. Lift terbuka sudah ada Mark yang bermain telefon.

"Pagi hyung"

"Erm pagi. Jeno nah kunci kereta kau"

"Hah?"

"Semalam aku mintak tolong anak buah aku beli kan kau kereta, senang kau nak pergi kerja. Nah" Kunci yang berlogo Lamborghini itu di beri kan. 

"Lamborghini lagi, cuba lagi bagi Ferarri ke, Porsche ke. Lambo dah banyak lah"

"Kalau macam tu kau ambik kereta aku, aku ambik kereta ni" kunci yang berlogo Audi pula di keluar kan.

"Hehe tak pe lah hyung, Jeno pakai Lambo jelah" kunci yang pertama di hulur tadi di ambil. Mereka pun berdiam dan berakhir dengan perpisahan kerana Jeno pergi ke parking lot sebelah kanan dan Mark ke sebelah kiri.

~ OUR ~

"Guys hari ini kita akan kedatangan CEO yang baharu" Kata Johnny selaku Maneger besar di companny itu.

"Dia Lee Jeno anak bongsu Lee Jaeyong dan Min Bella. Harap korang boleh menghormati dia sebagai CEO baru korang semua"

Jeno hanya tersenyum sikit selepas itu dia memasang semula wajah dingin itu. Mereka semua pun mula bersurai, Jeno berjalan kearah bilik office nya. 

"Besar, kemas dan selesa. Nasib baik Mark hyung pandai dalam decoration ni" secara tiba-tiba mata nya terlihat kepada sebuah meja di hujung bilik nya.

"Mungkin itu meja P.A aku" gumam nya sendiri. kaki itu berjalan ke arah meja nya, dia mula membukak laptop dan computar nya, fail yang berada di situ juga dia ambil, diselak-selak.

"Pagi tuan, saya Osaki Shotara P.A baru tu--- Jeno?!"

Lelaki itu dengan terkejut memandang kearah seorang lagi lelaki yang sedang berdiri dihadapan meja nya.

"Excuse me? Jeno? Where is your attitude? I'm your boss" tegas sahaja suara Jeno. Shotara membuat muka tidak faham. 

"So-sorry sir. Saya P.A baru tuan" ucap lagi sekali Shotaro. 

"Okay. Buat kan saya milk coffee. Jangan terlalu manis , jangan terlalu pahit. Saya tak makan atau minum benda yang manis"

"Nae" Osaki tunduk sedikit dan dia mula pergi dari bilik itu untuk ke pentry office.

~ OUR ~

Our {NOMIN}Where stories live. Discover now