Part ni panjang sebab part akhir.
>>>>
Renjun, Jeamin, Haechan, Youra dan Sungchan membawak bekal yang sudah di siap kan semalam. Hari ini mereka akan pergi ke pantai untuk bersenang-senang di sana melayan anak-anak mereka.
Jaemin masuk kan bekal kedalam bonet kereta Jeno, dia membuka pintu penumpang belakang sudah ada beg baju dan beberapa barang mandi, dia memandang Jisung yang sudah bermain telefon dengan kepala bersandar pada cermin. Dia memandnag pula Jeno yang berada di tempat memandu yang sedang main phone kepala bersanar pada cermin kereta.
'Anak bapak sama sahaja dua-dua' kata hati Jeamin
"Hyung bawak kan ni" Youra menghulur kan beg khemah kepada Taeyong. Taeyong menyambut dengan senang hati, dia berjalan kearah kereta nya dibuka bonet belakang dan meletakkan beg khemah itu.
"Bubu"
"Kenapa? Lapar? Tu dekat bawah tu ada beg bubu dah siap kan semua nya untuk Beomgyu dengan daddy" Beomgyu tersenyum dia mengambil beg yang di cakap nya tadi.
"Taemoon bawak ni kereta kau ada ruang lagi kan?" Taemoon yang sedang vaping itu memandang kearah Jaehyun. Dia angguk kepala, dia mengambil beg tilam angin dari Jaehyun.
Suasana tidak terlalu ribut itu menjadi bising sedikit di pagi hari. Ayden dan Mingrui masih bermain kejar mengejar bersama Minji dan Taeyeon. Manakala Beomgyu dan Jisung sudah berada di dalam kereta masing-masing.
Beberapa minit selepas itu kesemua sudah masuk kedalam kereta msing-masing. Ke-8 buah kereta yang mahal-mahal itu pun membelah jalan dengan laju.
Kenapa 8 kereta? Sebab Lucas dan pasangan SungTaro juga ikut sekali diajak oleh Mark dan Jeamin.
~ OUR ~
Sudah hampir 2 jam mereka memandu akhir nya mereka semua sampai ke Haeundae Beach. Keluar saja dari kereta angin kencang menyapa mereka semua. Anak-anak yang lain sudah tertidur mulus tapi mereka tidak mahu kejut kerana ingin menyiap kan dahulu tempat mereka duduk. Ini bukan sahaja mandi pantai biasa, tapi mereka akan bercamping 3 hari 2 malam di pantai itu.
Setiap orang membawa khemah sendiri. 8 khemah untuk tidur dan satu khemah kecil untuk meletakkan barang. Selepas memasang khemah dan menyusun makanan, baru lah mereka mengejut anak-anak mereka.
"Guan, ambik kan tu"
"Ambik apa?"
"Beg kecik tu hah"
"Ouh hah nah."
Taemoon mengambil beg yang di mintak tadi. Taemoon bangun dari duduk itu dan bergerak ke arah khemah nya yang sudah ada Youra didalam itu. Jeamin yang sedang menyusun beg didalam khemah itu di peluk oleh Jeno dari belakang. Jaeyong dan Xiaodery sudah lama hilang kerana mereka sudah berada di tengah pantai itu melayan budak-budak. Markhyuck pergi ke kedai berdekatan untuk membeli beberapa barang yang mereka tiada. SungTaro pula berada di dalam khemah sedang menjaga anak kecil mereka. Guanren sedang sibuk membakar sausage dan ayam dengan ada gurau suami isteri.
"Ye memang aku tinggal ye yelah! Memang aku dilahir untuk lonely, mana kau sesat jodoh, penat lah hidup macam ni" rungut Lucas seorang diri. Dia berada seorang di tengah dalam bulatan khemah itu.
"Kau baru sedar ke? Kau memang lahir untu hidup sendirian" Lucas menjeling Xioajun yang baru sahaja datang dengan seluruh badan basah.
"Kau diam lah" dia menjeling Xiaojun. Xiaojun tergelak kecil sebelum duduk bersebelahan dengan Lucas, dengan lengan basah nya tanpa serba salah memeluk bahu Lucas.
YOU ARE READING
Our {NOMIN}
Romance"Andai waktu boleh diputarkan, andai saja kau tidak pergi waktu itu. Mesti kita masih bersama dalam waktu yang lama. Terima kasih tuhan. Kerana hadirkan si dia kembali untuk ku. Kini kami bukan berdua seperti dahulu, kerana ada seorang si kecil yan...