Sziasztok. Meghoztam a kövi részt jó olvasást nektek.
Hiroto szemszöge:
A "banda házunk" teraszán ülünk ami olyan mint a második otthonunk. A bandánk neve Stormcats (viharmacskák és kb 6 tagja van amiből 2 lány a többiek fiúk) egy pár éve alakultunk és elég jól kijövünk egymással. Még mindig esik de szerencsére a terasznak van tetős része így nem ázunk már jobban el. Olyan régota már hogy elköltöztünk Goldleaf faluból bár nem sokkakal voltam jóban,de volt akit nem szívesen hagytam hátra..
Hé, föld hívja Hirotot!-kiáltota Naomi melletem ülve és meglengetve a kezét az arcom előtt-
Miaz?-kérdeztem rájuk nézzve-
Nagyon elmélyedtél talán van valami baj?-kérdezte Milágrosz-
Hagyátok biztos ránk várt még rendbe teszünk magunkat igaz?-feleli Sam-
Igen igen.-válaszolom hevesen bológatva-
Akkor kezdjük a próbát?-kérdi Naomi izgatotan-
Persze gyertek be.-mondja Sam-
Bementünk és kezdtünk is elsőnek a "Fekete rózsa" című számot probáltuk át.
Sam gondolatai:
A fekete rózsa című számot Hiroto egyedül írta nekem az a sejtésem hogy egy lány iklete mert elégé arra utal a dalszöveg is.
Izumi szemszöge:
Miútán haza értem és megszáradtam az ablaknál ki bámulva a messzeségbe és a zuhogó esőbe. Jake és Jacob kint játszotak egymással az esőben őket csöpet sem érdekli mondjuk engem sem de átázni és megfázni nem jó buli. Még ültem elkezdtem dudolni egy dalt közben elkezdtem írni egy új dalszöveget is. Majd csörent a telefonom így érte nyultam majd felvetem.
A napokban lesz a lóvas felvonulás te is ott leszel?-kérdezi Elvira-
Igen ott leszek és tudod hogy fel is lépek.-válaszolom a telefonba-
Tudom, de oda akartam kijukadni, hogy mennyire izgulsz ez miatt?-kérdezi-
Hát nem annyira bár elég sokan lesznek és ez inkább rossz és jó is de ez van-felelem-
Megértem, különben nagyon megáztál?-kérdezi Elvira-
Nem annyira.-válaszolom-
Akkor jó. Később még vissza hívlak ha olyan most mennem kell.-válaszolja-
Rendben.-elköszönünk mind ketten majd leteszük-
Tovább merengek és gondolkozok és rá pillantok a félig kész dalszövegre és átolvasom. Pár percnyi gondolkodás és merengés úton folytatni kezdem. Nem sok dal szöveget írok de szeretek írni akár verseket is. Remélem Soullal minden rendben van kint elmélkedek kitekintve az ablakon láttva hogy egyre jobban esik az eső.
Ez ennyi lenne lehet kicsit hosszú lett. Ha kértek leírást írjatok. Köszi hogy elolvastátok! További szép napot/estét nektek.
YOU ARE READING
Szívek dallama: Mindig van remény
RomanceSziasztok ez egy külön történet nem az első kettőhőz tartozik. Tartalom: Van két gyerek kori barát akik nagyon jól kijönek egymással , ám egy napon minden megváltozik amikor az egyikőjük elköltözik a szüleivel még a másikojuk Goldenleaf faluban mara...