18.Fejezet:Kettő a tíz ellen?

2 0 0
                                    

Sam szemszöge:

Izumi és Hiroto a haza uton elmesélték mi is történt. Kifejteték a részleteket is meg minden így megtudtok hogy már mindkettőjük  jobban irányitja a mágiájukat. Igen tudtunk Hirotoéról minket Izumié lepet meg még Izumi barátait Hirotoé. Valójában én úgy gondolom hogy ebből a társoságból mindenkinek van hiszen senki sem átlagos de ez egyikünket sem zavarja.A gondolataimból az szakitot ki hogy mindenannyian megálltunk.

Legelől Izumi és Hiroto lóvaikon ülve Melissával és Yamato nézztek egymással farkas szemet.
Yamatot csak a napokban "ismertük" meg ugyanis Melissa egyik "barátja". Ugy álltak egymással szemben főleg Izumi és Melissa mintha egy farkas és egy medve nézzne egymással farkas szemet. Bár megkell hagyni Izumi tényleg nagyon ijesztően tud nézzni amikor mérges.

Hogyan??-mondta Melissa aki ezek szerint nem erre számitot-

Ha arra célzol hogy jól vagyunk és nálam van a lovam egyszerű a válasz és gondolom később úgy is megtudod.-vágta rá Izumi-Most pedig nem érünk rá veled foglalkozni.-mondta nyugodtan-

Ne merészelj igy faképnél hagyni hipos!-kiáltota Melissa és közben fekete mágia szerű varázslatot küldött Izumi felé-

Izumi neki háttal volt és mégis kivédte egy kristályból képzet pajzzsal amiről szinte lepatant a fekete mágia. Ugy látszik erre Melissa sem számitot eközben Yamato is támadó pozba állt be.
De egyikük sem számitot arra ami ez után következett. Mind a tízen elő hivtuk a saját mágiánkat.
(Izumi, Hiroto, Naomi,Elvira, Váléria, Milágrosz, Will, Sam, Sota és Shugen mivel Yukina és Levi még nem tudja olyan fejletten használni) Melissa belenézzett Izumi szemeibe amik rideg pillantásal jutalmazták. Olyan volt mintha a lelkéig hatolt volna Izumi nézzése. Szinte beijedve mentek el tölünk a másik irányba és vissza sem nézztek. 

Olyan idegesitőek ezzek ketten

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Olyan idegesitőek ezzek ketten.-jegyezte meg Hiroto és a távozokról Izumira siklata a tekintetét-

Igen azok nagyon is..-válaszolta Izumi Hirotora nézzve és ahogy rá nézzet a rideg szemek ellágyultak és a két szempár egymásba mélyedt-

Akkor megyünk tovább?-kiváncsiskodot Yukina és Levi-

Igen persze-vágta rá egyszere Izumi és Hiroto-

Ezzek után újra tovább indultunk majd egy helyen elbúcsúztunk egymástól és elváltak útjaink.A bandával haza indultunk még Elvira és Váléria bevásárolni indultak maguknak otthonra s Izumi és a testvérei a házához indultak.



Folytatás hamaros. Addig is sziasztok.


Szívek dallama: Mindig van reményDonde viven las historias. Descúbrelo ahora