28.Fejezet:Visszatérés

1 0 0
                                    

Mesélői szemszög:

Eltelt 1 év mióta Izumiék elmentek már mindenki idősebb egy kicsivel. Hirotoék már elindultak vissza Goldeleaf faluba. A barátaik már várják őket haza. Izumiék is elindultak ám útjuk során gondjaik akadtak rájuk támadt két puma elég idegesnek nézztek ki. 

Menjetek előre feltartom őket!-kiáltotta Izumi-

Na de ketten vannak és veszélyes.-vágta rá Zeref-

Kérlek ne tedd.-mondta Wendy-

Sajnálom, de kérlek ne értem akkor Silverért.-mondta Izumi miközben arrább zavarta az egyik pumát Wendytől-

Nagy nehezen de a két társa tovább indult. Ő és a lova pedig ott maradtak. Wendy és Zeref vágta közben összefutott Hirotoékkal. Elkezdték elmondani hogy Izumi két pumával harcol.Minden gyorsan történt a két puma egyszere támadt rájuk Izumi lába kicsuszott a kengyelből és leeset a nyeregből. Soul nem futott el a közelébben maradt. Izumi próbált felállni de nem igazán jött össze. Mikor a két puma újra egyszere akartak támadni hirtelen villámlás csapot le a pumák elé. Amik megilyedtek és ki is merültek így elmentek. Egy lovas állt meg Izumiék előtt a nyeregből gyorsan leugrott a lovas. 

Hiroto?-kapta fel a tekintetét a fehér hajú-

Jól vagy?-kérdezte a fekete hajú lehajólva-

Igen, köszönöm.-mondta Izumi és ismét felakart állni ám egy kéz a vállán megakadályozta-

Láttam hogy nem tudsz rá állni mert fáj.-kezdte Hiroto közben megvizsgálta a lábát- Nem tört el de elég csunya zuzódás. 

Hé mégis mit csinálsz?!-mondta Izumi mikor Hiroto a karjai közt felemelte -

Segitek felszállni.-mondta nyugodtan Hiroto közben felsegitve Izumit Soul nyergébe-

Köszi, de hogy találtál meg?-mondta Izumi-

Wendyékkel összefutotunk.-válaszolta a fekete hajú-

Ezek után közösen indultak el vissza ugyanis a többiek eközben már majdnem teljesen vissza értek. Sam felhívta Sotát hogy közölje vele visszatértek és Izumi házától nem messzi mezőn találkozanak tehát szóljon a többieknek is. Kb egy óra múlva majdnem mind ott voltak a mezőn és már tudták mi történt eddig kivéve pár dolgot. 

Mi van ha történt velük valami??-akadt ki Váléria-

Jól vannak.-mondta nyugodtan Sam-

Hogy lehetsz ebben ilyen biztos?-kérdezte Shugen-

Pedig igaza van nézzétek.-mondta Wendy két lovas felé mutatva-

A két lovas megállt a többiek közelében majd az egyikük szállt csak le ami nem kerülte el senki figyelmét az az volt hogy oda ment a másikhoz és megállt mellette majd egymásra nézztek.

Mi történt?-kérdezte meg végül Shugen-

Hiroto és Izumi elmondták mi történt és figyelmesen végig hallgaták őket. 

Tehát egy zuzódás még szerencse hogy nem törés.-mondta Naomi-

Elkéne lássuk és pihenetek kéne.-mondta Milágrosz-

Izumi házában voltak és még beszélgettek kicsit majd elköszöntek és mindenki haza ment piheni.Nem volt valami csodás vagy drámai visszatérés de nem is akarták hogy az legyen a barátaik és családjaik örültek hogy vissza tértek kivéve egy családot ugyanis Izumi még nem beszélt a szüleivel. 

Vajon mi fog  történi ha egyszer újra láttják egymást?Hamarosan kiderül. Folytatás nem sokára. 

Addig is sziasztok.

Szívek dallama: Mindig van reményDove le storie prendono vita. Scoprilo ora