27.Fejezet: Fuss amerre látsz

1 0 0
                                    

Izumi szemszöge:

Mindanyian elkészültünk azok közül akik jönnek. Elköszöntünk a többiektől és készen álltunk az indulásra. Ám ekkor hirtelen megjelent 10 fekete ruhás alak a közelben elég közel vannak sőt kiszurtak minket.

Szerintem váljunk szét és ott találkozunk majd.-suggtam a többieknek-

Oké.-mondták egyszere suttogva-

Ellentétes irányokba indultunk volna mikor Hiroto elémtárta egyik karját és rám nézzet.

Vigyáz magadra.-mondta Hiroto-

Te is.-mondtam belenézzve a fekete szempárba-

Ezek után ellentétes irányokba vágtáztunk el a két kis csapat nyomában 5-5 ember mert szét váltak. Wendy, Zeref és én meg a lovaink voltunk az egyik csapat plusz itt van még Silver is mert Eszkarinára vigyáz Naomi és Milágrosz. Will, Hiroto és Sam meg a lovaik a másik csapat. 

Mesélői szemszög:

Útközben harcba is bonyolodtak Hirotoék akik közösen legyözték a rájuk támadó 5 embert. A másik 5 ember Zerefre és Wendyre támadt volna ám Izumi ezt nem hagyta így harcba szállt elenük itt szerzet egy sérülést a jobb kezére közel a csuklojához.Végül ő nyert.Több órányi lovaglás után végül mind két csapat biztonságban megérkezett oda ahova kellet. Hirotoék a szüleihez mentek még Izumiék a Pipacsmezői házba. Wendy a házban van és közölte Zerffel és Izumival hogy készít valami enni valót. Ekközben Zeref és Izumi ellátja a lovakat.

Akkor régota ismeri azt a srácot, aki tetszik?-kérdezte Zeref valóban fésülte Sky sörényét-

Igen régota és nem nem jön be és még ha bejönne is nem veled meg.-válaszolta Izumi még épp csutakolta Soult-

Gondoltam.-mondta Zeref-

Akkor miért kérdezted?-tette fel a kérdést Izumi nyugottabban-

Kíváncsi voltam és mert jól kijöttök.-jött a válasz Zereftől-

Közben kijött Wendy és bementünk ebédelni. Az ebéd csendesen telt nem is volt sok szavunk egymáshoz élveztük a nyugalmat és a csendet amég lehett. Eközben Hirotoék is biztosan éppségben megérkeztek a szüleihez.


Szívek dallama: Mindig van reményOnde histórias criam vida. Descubra agora