Sam szemszöge:
Elkisértük Izumit Váléria házáig majd vissza is indultunk és most éppen újra bent vagyunk a banda házban hiszen itt is tudunk aludni mert van úgy szoba kialakitva. Hirotora nézztem aki boldognak tünt,de egyben olyan zavarodotnak is.
Van valami baj?-kérdeztem meg úgy hogy ő és én halljuk-
Csak olyan sok érzést élesztett fel bennem hogy újra beszéltünk.-kezdte Hiroto- Kiszelőztem a fejem.-mondta-
Tehét esti terepre mész?-kérdeztem, bár sejtettem a választ-
Igen hiszen ismersz.-mondta Hiroto majd kiment-
Izumi szemszöge:
Bementem a házba és a lányok rögtön kérdezték beszéltünk e meg minden elmondtam nekik mi történt. Megvacsoráztunk majd még eszembe jut, hogy megnézzem Soult.
Ellenőrzőm az istállót.-mondtam és elindultam volna ki-
Szerintem csak Soult szeretnéd láttni.-ejtette ki a szavakat Elvira-
Nah jó igazad van.-mondtam feladoan-
Oké oké menny csak.-mondta Váléria egy mosollyal-
Kimentem egyenes az istállóba elhaladtam Dakota és Hurikán mellett. Mikor Soul boxához értem éppen evet a széna hálóból. Nyugot volt. Majd hirtelen pityent a telefonom..egy SMS üzenetet.Megnyitotam és elolvastam.
SMS üzenet:
Drága Izumi találkozunk az erdőben lévő tölgyfánál. Beszélnünk kell. Egyedül gyere.
Üzenet vége.
Elég rövid üzenet,de ami igazán meglepet hogy nincs kiírva a feladó neve nem tudom ki küldte,de valami azt sugja hogy ez csapda így ovatosnak kell lennem. Elhatároztam magam hogy elmegyek,de írtam egy lapra egy üzenetet a lányoknak hogy tudja hogy elmentem. Az üzenetet az istállóban hagytam majd elmentem annyira sietem hogy Soulra csak egy kantárt tettem. A helyhez közeledve egyre jobban agodtam és agyaltam ki küldhette.
Hiroto szemszöge:
Fire és én már rég az erdőben jártunk bár sötét van mégis jól esik kint lenni. Ez most megnyugtat de tudom, hogy Sammel bármit megbeszélhetek mert meghallgat és jó tanácsokat is add.Belemerültem a gondolataimba.
Izumi szemszöge:
Oda értem a helyre és a bokroknál lelasitotunk és nem léptünk ki a kis tisztásra ahol a tölgyfa is van. A Hold kevés fénye és a csillagok fényénél hirtelen pár alakott láttam meg a tölgyfánál. Az egyikük erre pillantott. Szemeim kikerekedtek es az ereimben megfagyot a vér is amikor rá döbentem hogy igazam volt. Tényleg csapda. Akit meg pillantotam az Zeref volt. Egy gonosz és eléggé bunko, kedvesnek sem kedves és a társai sem azok. Ahogy egy gally recsent Soul patái alatt erre felé néztek és elindultak erre. Nem kell noszogatnom Soult elindult magától vissza felé,bár hallotuk még az egyik mondatot mikor közelebb értek és még a közelben voltunk.
Az a fehér démon a tölünk lopott loval járhat itt hiszen az a csaj elküldte az üzenetet azt mondta.-hallatszott az egyik hangja-
Akkor tényleg ők azok nem csak képzelem és sajnos nem csak egy rossz álom, pedig már az lenne.Elindultam volna vissza Válériáékhoz amikor hallotam hogy követnek hát persze hogy ők is loval vannak. Nem mehetek vissza a lányokhoz nem akarom őket is belekeverni jobban. Eldöntötem lerázuk őket az erdőben majd meghuzuk magunkat valahol ha kell a szabad ég alatt alszok.
Kapjátok el őket!!-haatszodtak a hangok hátulról-Ha kell löjétek le őket!
Lötek párat felénk nem nagyon találtak el majd mikor Zeref löt egyszere két lövét adott le. Két pufanó hang. Az egyik a vállamnál talált el a másik pedig Soul lábát surolta. Itt lett elegem lerázom őket.
Letértem az erdei útról így nem annyira követhettek már a vérnyomok árulkódoak. Átugratam egy kidölt fán majd elrejtöztünk pár bokor között. Csak pár perc telt el és az egyik közeli bokor megzörent Soul és én is összeállítunk. Feszülten vártunk, hogy Zeref és emberei mikor támadnak ránk és választanak szét minket de ez nem történt meg amikor oda nézztem alig hittem a szemeimnek.
Keresétek őket olyan nincs hogy csak úgy eltüntek!-kiáltota Zeref mérgesen- A lány nem izgat a ló kell!
Elhaladtak a bokroktól nem messze de szerencsére nem vettek észre és tovább haladtak.Mind a négyen néma csendben voltunk majd mikor elhaladtak akkor sem néztem vissza rájuk.
Ez ennyi lenne ha bármi leírást szeretnétek nyugodtan irjatok. Sziasztok.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szívek dallama: Mindig van remény
RomansaSziasztok ez egy külön történet nem az első kettőhőz tartozik. Tartalom: Van két gyerek kori barát akik nagyon jól kijönek egymással , ám egy napon minden megváltozik amikor az egyikőjük elköltözik a szüleivel még a másikojuk Goldenleaf faluban mara...