Mesélői szemszög:
Leszállt az este. A telihold sápadt fénye már be világitja a kastély folyosóit.A legtöbben már lepihentek. Minden csendes volt vagy legalábbis annak látszik.
Izumi szemszöge:
Az ágyban fekve a plafont néztem. Egy hirtelen erős fuvallat miatt az ablaknak csapódott egy közeli faága. Kimásztam az ágyból és az ablakhoz sétáltam, s kinéztem az esti tájra.A tájról az ég felé tekintettem.A csillagok és a telihold a sötét kék égbolttal úgy néz ki mint egy sötét szobában ezer apró gyertya fénye. Ám merengésemből egy a folyosóról érkező zaj rántott vissza. Elhatároztam magam hogy utána járok a dolognak úgy érzem jól tettem,mert ami ott fogadott nem volt váratlan valahogy éreztem, hogy lesz valami.
Lám, lám úgy tűnik elő bújt a főcélpontom-mondta egy női hang-
Tch, pedig egyáltalán nem bujkáltam.-vágtam rá-
Mh tudod most egyedül vagy ők meg csak uralkodók-mondta a Bánffy testvérekre mutatva- nem harcosok így véged van.-mondta és egy-egy tőrt tartott a testvérek felé-
Olyan érzés volt mint amikor a sakkban mattot kap valaki, de hirtelen lett egy ötletem.
Ne éld bele magad.-mondtam majd egy-egy kristály jött ki úgy a földből mint a jégcsapok és kieset a két tőr a kezéből-
Olyan idegesitő ez az örökös segítségnyujtásod!-mordult fel idegesen és mozdult is a keze-
Megakart ütni ám gyorsabb voltam és megálltam. Elkezdtünk harcolni természetesen nem csak simán tudtam, hogy van még valami amit tartogat. Mikor pont a padlóra küldöt egy nagyobb tőrt dobot felém s közben elővett egy fegyvert is és lött. A tőr jó elterelés volt ahhoz, hogy késve reagáljak ám szerencsére a golyót csak surolta a bal vállamat. A Bánffy testvérek sem piskoták egyszere rugták meg Melissát így elejtette a fegyvert. Elővett egy újjabb tőrt és felém rontott épp hogy felálltam a földről ám egy előttem becsapó villám megvédett.
Hiroto..-nézttem magam mellé ahol már ott állt-
Együtt?-kérdezte rám nézzve-
Együtt.-bolintottam s együtt közös erővel rontotunk Melissának-
Ezt nem uszátok meg!-mondta és menekülőre fogta-
Jól vagytok?-Kérdeztem s közben a jobb kezem a bal vállamra szorítottam és a Bánffy testvérekre néztem-
Igen jól.-válaszolták egyszerre-
Gyertek velünk.-ajánlotta Stella-
Igen, beszéljünk.-mondta Richter-
Rendben.-mondtuk egyszerre Hirotoval-
El is indultunk a szobához. A folyosókat a telihold fénye még mindig beragyogta s kintről bagoly kuvikolás halatszott. A kastély már csendes s néma volt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szívek dallama: Mindig van remény
RomanceSziasztok ez egy külön történet nem az első kettőhőz tartozik. Tartalom: Van két gyerek kori barát akik nagyon jól kijönek egymással , ám egy napon minden megváltozik amikor az egyikőjük elköltözik a szüleivel még a másikojuk Goldenleaf faluban mara...