Mesélő szemszöge:
Az Erdő ékköve nevű kastély a Déli erdő egyetlen kastélya, melyet még egy régi grófi család építtetett. A kastély jó állapotú maradt így még használható és láttogatható is. Itt rendeznek ma egy bált, amelyre sokakat meghívtak. A legtöbb ember akit meghívtak vagy valamilyen híresség, esetleg feltörekvő énekes, színész stb, de van köztük olyan is aki a grófi család leszármazotja . Ők egy testvér pár, Bánffy Stella és Bánffy Richter , bár igaz csak unoka testvérek ennek elenére jól ki jönnek egymással. Ők a mai bálon valojában részt vesznek méghozzá nyilvánosan tehét nem álruhában ami nagy szó. Korán reggel már mindenki készülödöt. Mivel ez nem akár milyen bál ez több napig tart így a vendégek a kastélyban alhatnak. Kicsit elkanyarodva a témától a mi kis csapatunk is meg lett hiva a bálra. A kis csapat készülődik ahogyan mindenki más is még, de már nem sokáig ugyanis lassan Napnyugta és elkel indulniuk hogy időben oda érjenek.Így is lett s mindenki el indult a kastély lassan újra megtelt élettel mint régen.
(Ha szeretnétek majd csinálok egy olyan részt ahol bemutatom ki milyen ruhát viselt a bálon stb)
Izumi szemszöge:
A többiek még mit sem sejtetek arról hogy Hiroto és én közztem mi zajlik vagy ha sejtik is csak nem teték szóvá s nem hozzták fel a témát. Lassan beléptünk a kastélyba a többiekkel együtt. Nagyon szép nem csak kivülről,de belülről is a butorok, az élő zene a hosszú folyosok, a tornyok és a szobák mind a rég múltat idézi. Mikor mindenki megérkezet a tánctér megtelt táncoló párokkal.
Felkérhetlek egy táncra?-kérdezte Hiroto velem szemben állva-
Persze.-válaszoltam egy mosollyal -
Will szemszöge:
Ti is láttátok?-kérdezte Elvira -
Igen, én meg mondtam hogy gyanusak.-válaszolta Naomi-
Hé Will ne buslakodj van egy jó hírem számodra. -kezdte Wendy-
Mh, mi az?-kérdeztem meg egy kis kíváncsisággal-
Nézzd.-mondta Wendy és közben elmutatot az egyik irányba én meg követem-
Alexandra? Ő hogy hogy itt?-kérdeztem -
Igen és mivel színész, bár még nem annyira híres így meghívták. Nem mondtam el egyik őtöknek sem így ő sem tudja hogy te itt vagy.-mondta Wendy-
Tehát ez egy meglepetés szerűség.-állapitotta meg Sota-
Mondhatni.-bolintot rá Wendy-
Nos köszönöm.-mondtam majd elindultam felé -
Mesélői szemszög:
Mindenki megtalálta a maga tánc partnerét s élvezték a táncot, az ételt és italt. Majd mindenki leült a számára kijelölt asztalhoz. A kis emelvény szerű színpadon megjelent egy kis csapat akik elinditoták azt hogy legyen bál tartva.
Ismét köszöntünk mindenkit! Szeretném bejelenteni hogy van egy valaki akit a Bánffy testvér pár szeretne felkérni hogy énekeljen valamit. -kezdte az egyikük -
FehérHoldat kérnénk a színpadra!-mondta egy másik-
Hiroto kis csapata összenézzet ugyanis Izuminak volt ez az előadói neve, bár sosem találkoztak még a gróf leszármazotjairól de mindkét fél hallot már a másikról. Izumi felállt majd felment a kis színpadra, ahol a szervezők átadták neki a mikrofont.
Én is sok köszöntök mindenkit. Szeretném meg köszöni a Bánffy testvér párnak hogy felkértek énekelni. -mondta Izumi majd a zenekar elkezdet egy zenét s Izumi hanja is felcsendült újra-
(ezt a számot énekli el Izumi)
Sziasztok. Rég volt rész, de most újra lesznek.
Ha érdekel valamelyik karakter stb nyugotan írjatok.
Köszönöm hogy elolvastad legyen szép napod.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szívek dallama: Mindig van remény
RomansaSziasztok ez egy külön történet nem az első kettőhőz tartozik. Tartalom: Van két gyerek kori barát akik nagyon jól kijönek egymással , ám egy napon minden megváltozik amikor az egyikőjük elköltözik a szüleivel még a másikojuk Goldenleaf faluban mara...