5👑

56 6 0
                                    

Г. Т. Куки

-Какво те интересува какво ми е-викаше Техьонг срещу мен-Питах те нещо-продължи да ми вика като ме хвана за лакътя и ме дръпна. Дръпнах си ръката от неговата и излязох от стаята плачейки. Тичах по стълбите, исках колкото се може по-бързо да се махна от тук.
-Джънгкук, миличък какво се е случило? Защо плачеш-каза някой зад мен. По гласа разбрах, че е жена. Обърнах се и видях госпожа Ким. Тя се приближи до мен и ме прегърна-Кажи какво е станало. Техьонг ли е направил нещо? -отново попита тя. Аз просто кимнах и се сгуших в нея.

-Господин Ким го викна в кабинета му да говорят. Докато говореха аз бях в стаята на ТеТе и бях заспал. Не знам колко съм спал, но се събудих от рязкото отваряне на вратата. ТеТе беше ядосан и а-аз го попитах какво му е и той просто почна да ми вика какво ме е интересува какво му е-говорех докато плачех. Госпожа Ким ме галеше по гърба с цел да ме успокои.
-Спокойствие миличък. Ще говоря с Техьонг-каза тя отделяйки се от мен.
Аз просто кимнах и продължих докато не излязох от къщата. Сълзите си намираха път навън. Вървях по улицата докато не видях един парк. Отидох и седнах на една от пейките и продължих да плача.

Г. Т. Джени

След разговора с Джънгкук тръгнах към стаята на Техьонг.
-Техьонг миличък-казах докато чуках на вратата-Техьонг трябва да поговорим. Може ли да вляза-продължих да чукам по вратата докато от вътре не се чу едва доловимо "влез". Отворих вратата и видях Техьонг да седи на леглото си.
-Миличък-казах като седнах до него.
-Да-отговори той като ме погледна.
-Баща ти най-вероятно ти каза, че зайчетата хибриди са много чувствителни-започнах.
-Да каза ми-каза Техьонг свеждайки поглед.
-Срещнах Джънгкук по стълбите, беше много разстроен-допълних привличайки вниманието му-Не си постъпил справедливо с него Техьонг. Той просто те е попитал какво ти е. Не трябваше да му викаш така. Джънгкук излезе някъде, иди го намери преди да му се е случило нещо и му се извини-казах като станах.
-Т-Той наистина ли е бил разстроен-попита ме Техьонг докато се приготвях да напуска стаята.
-Беше и уплашен-казах като излязох от стаята оставяйки Техьонг сам с мислите си.

_______________________________

Здравейте! Надявам се главата да Ви е интересна! Съжалявам ако има грешки!💖💖💖💖💖💖💖💖

The royal hybrid | K.TH + J.JK |Where stories live. Discover now