10👑

40 2 4
                                    

Кук премери дрехите, платих и излязохме от магазина. Хванах ръката му и отидохме в магазина за обувки. Влязохме и започнахме  да разглеждаме.
-Хьонг-каза Куки привличаки вниманието ми.
-Да мъниче-отговорих като го погледнах.
-Хьонг тези са хубави, но са много скъпи-каза Кук като ме погледна.
-Малчо нали ти казах, че парите не са от значение. Каквото ти хареса само ми кажи-казах като погалих Куки и се усмихнах мило.

~skip time~

След пазара  се прибрахме в имението.
-Куки-извиках излизайки на задния двор. Видях Джънгкук да седи на тревата гледай съсредоточено в една точка. Приближих се до него и седнах.
-Хей, за какво толкова мислиш-попитах като го погледнах.
-За това колко съм благодарен на господин и госпожа Ким. Благодарен съм, че ме взеха от там.-каза Куки като ми се усмихна-Докато бях в сиропиталището сина на госпожа Мин идваше и си играеше с мен-продължи той.
-Това е много хубаво мъниче-отговорих просто като го прегърнах.

-ТеТе хайде да правим нещо-каза Куки като стана и започна да подскача.
-Какво ти се прави-попитах го като се изправиха.
-Хайде да играем на криеница-каза Куки продължавайки да подскача.
-Добре, но после ще идем да те запозная с приятелите ми-казах разрошвайки коста му.
-Добре хьонг,но може ли да минем да си взема книжка за оцветяване и моливчета-попита той като ме погледна с кучешки очички. (Автор:Надявам се да ме разбрахте, не мога да обяснявам😂)
-Разбра се малчо-казах и му се усмихнах.

_______________________________________
Здравейте! Съжалявам, че главата е кратка и че не съм ъпдейтвала историята отдавна! Много ме мързи просто 🥲

The royal hybrid | K.TH + J.JK |Where stories live. Discover now