8👑

51 3 1
                                    

-Ммм, не ти кажи-каза Техьонг като затвори очи. Усмихнах се на сладката гледка и продължих да си играя с коста му.
-ТеТе избери ти, аз нямам претенции-казах като продължих да си играя с косата му.
-Ммм така е много приятно-каза Техьонг със затворени очи.

Г.Т. Техьонг

Беше много приятно Куки си играеше с косата ми. По едно време коремчето му изкъркори.
-Какво ти се хапва-попитах го като си отворих очите.
-Не знам-каза той като ми се усмихна сладко.
-Ела да намерим госпожа Су и тя да приготви нещо-казах като се изправих.
-Добре-каза той като се изправи. Хванах го за ръката като го поведох към кухнята. В момента в който ръцете ни се преплетоха усетих гъделичкащо чувство в корема. Не му обърнах внимание и продължих да вървя.

Влязохме в кухнята и видяхме госпожа Су да приготвя вечерята.
-Здравейте момчета! Какво ще искате?-каза тя като ни се усмихна.
-Куки е гладен-каза като погалих Куки по главата.
-Какво ти се хапва сладур-каза госпожа Су като започна да му се радва.
-Нямам претенции-каза Куки като се изкиска сладко. Усмихнах се при очарователната гледка и погледнах госпожа Су.
-Добре мъниче,сега ще ти сипя-каза госпожа Су като се обърна с гръб към нас. Ние се настанихме на масата и след малко Су Мин постави пред Куки чиния с лазаня.
-Благодаря-благодари Куки като се усмихна мило на жената и започна да се храни. След като се нахрани се качихме в стаята ми.
-Ела да ти дам яке и обувки и ще отидем да ти купим неща-казах като отворих гърдероба-Това предполагам ще ти стане-допълних като му подадох яке. Той го взе и го облече.

-Става ми-каза Куки като ме прегърна-Благодаря хьонг! До сега никой не се е грижил така за мен-допълни той като се сгуши в мен.
-Недей да ми благодариш Куки-казах като го прегърнах-Ти си прекрасен и заслужаваш най-доброто мъниче-допълних като го притиснах повече към себе си. Отдръпнах се от него и го хванах за ръката. Проведох го надолу по стълбите към антрето.
-Надявам се тези обувки да ти станат-каза като му подадох едни бели кецове. Той ги обу и излязохме.
-Отивам да викна Сунхе, ти стой тук. Обещавам няма да се бавя-казах като го погалих по главата. Той кимна и тръгна на някъде.

393 думи

_______________________________________

Здравейте! Надявам се главата да Ви хареса! Съжалявам ако има грешки! 💖💖💖

The royal hybrid | K.TH + J.JK |Where stories live. Discover now