Г. Т. Джънгкук
Техьонг излезе от стаята и аз започнах да се обличам. Не очаквах да са толкова мили, а точно обратното,очаквах да се груби и надути. От краткия разговор с Техьонг разбрах, че те наистина са много мили хора. След като се облякох излязох от стаята и се запътих към долния етаж.
-Техьонг е в задния двор миличък-каза госпожа Ким като ми се усмихна и ме погали -Ела ще те завда-допълни тя и тръгна напред.
-Благодаря Ви госпожо Ким-казах и тръгнах след нея.
-Моля те казвай ми Джени. Ти вече си част от семейството Джънгкук-каза тя и продължи да върви-Радвам се, че с Техьонг се разбирате-допълни тя докато стигнахме до голямата врата към задния двор.Излязох и видях Те да седи на люлката в двора, който беше много широк, имаше голям басейн и много красиви цветя. Беше приказно. Докато оглеждах двора, Техьонг се обърна към мен.
-Куки, хайде идвай-викна ме като ми се усмихваше и ми махаше с ръката си, за да ида. Не чаках втора покана, а се затичах към него.
-Хьонг много е красиво-казах докато сядах до него.
-Знам. Майка ми държеше двора да е обсипан с най-различни видове цветя-каза ми той като ме погледна.
-Знаеш ли... -започнах- никога не съм имал възможността да имам приятели-довърших като сведох поглед.
-Защо? -попита ме Техьонг като през цялото време ме гледаше объркано.
-Защото всички ме тормозиха и никой не искаше да ми приятел. Мислеха ме за странен-казах като го погледнах.
-Вече имаш приятел-каза Те и се усмихна.-Съжалявам за това, което си преживял Кук-продължи той.
-Няма за какво да съжаляваш. Ти не си виновен, че ме имат за странен-казах му.
-Искаш ли по-късно да идем да ти вземем дрехи, а след това може да идем да те запозная с приятелите ми-каза той и се изправи-Хайде да влезем да хапнеш, искаш ли-попита ме Те.
-Добре, но може ли морковче-попитах като вървят до него.
-Разбира се, че може зайо-отговори Те и ме погали по главата-Няма от какво да се притесняваш. Ти вече си част от семейството-продължи Техьонг като ми се усмихна.Влязохме вътре и се отправихме към кухнята.
-Здравейте момчета-познарави ни жената, вероятно прислужницата.
-Здравейте госпожо Си-каза Техьонг на жената с усмивка.
-Какво ще искате да ви приготвя момчета-попита ни милата жена.
-Нищо, само ще взема моркови за Куки-отговори ѝ Те ме погледна.
-Радвам се,че се грижиш за малчото-каза жена като ме погали по главата-Техьонг баща ти те викна в кабинета си. Каза, че има да ти казва нещо важно-допълни тя и отиде до хладилника от който извади три морковчета.451 думи
___________________________________
Здравейте! Надявам се, че главата Ви е харесала! 💖💖💖💖
YOU ARE READING
The royal hybrid | K.TH + J.JK |
FantasyТова е първата ми книга тук. Не знам как е станала,но се надявам да Ви хареса❤️ Историята ще се ъпдейтва по-бавно от преди . . . . . . . . . . . •Корица: @Crazy_purpule123 Започната:29.12.2023г. Завършена: