Станах от удобното легло и се запътих към гардероба. Днес деня беше хубав,затова извадих бяла тениска и черни дънки за Куки,а за мен черна тениска и черни дънки скъсани на коленете.
След като се облякохме,слезнахме в кухнята където бяха родителите ми.
-Добро утро,деца-поздрави ни майка ми.
-Добро утро,мамо. Куки,седни на стола аз сега ще дойда-казах като влязох в кухнята,оставяйки малчото с родителите ми.
-Добро утро,Техьонг-каза госпожа Су,която тъкмо изваждаше закуската от печката.
-Добро утро-поздравих я.
-Днес Чан-Мин ще идва-каза тя.Чан-Мин беше дъщерята на госпожа Су. Накратко 17 годишна кифла,която носи поли от детската колекция,за да ѝ се вижда кльощавия задник,който се побира в тях само защото е на хапчета за отслабване. Косата ѝ беше изрусена и дълга зареди екстеншъните.
-Защо трябва да идва-изплаках.-Не знам Те. Тя пожела да дойде,няма как да ѝ кажа да не идва-каза госпожа Су.
Разбирам я донякъде, с дъщеря като Чан-Мин вече няма какво да каже.
-Знаеш,че постоянно ми се лепи. А сега когато и Кук е тук,тя ще се лепне за мен и като види,че обръщам на него внимание ще направи нещо-казах набързо подпирайки главата си на ръце си.
-Хьонг-чух някой да вика.
Обърнах се и видях Кук,който тичаше към мен с играчка в ръце.
-Кажи мъниче-казах като го вдигнах във въздуха.
За годините си Кук освен,че се държеше като дете беше и много лека,прекалено лек.-Хьонг,виж господин и госпожа Ким какво ми подариха-каза ентусиазирано,размахвайки голямо плюшено мече в ръце.
-Браво мъниче-отговорих пускайки го на земята-Хайде сега да хапнем и после ще идем на лекар да те прегледат-допълних набързо предизвиквайки объркан поглед от госпожа Су.
-Защо ще ходите на лекар-попита тя притеснено.
-Кук вчера имаше температура. Затова днес ще идем на лекар,за да видим дали всичко е наред-казах хващайки ръката на Джънгкук.***
Вече пред кабинета седяхме на пейките в чакалнята. Куки се беше свил в мен и не смееш да мръдне. При най-малкия шум се плашеше и подскачаше.
-Куки спокойно,няма страшно-казаха докато го галих по-главата-Всичко ще е наред,няма от какво да те е страх-продължих.
-Х-Хьонг-каза той.
-Кажи мъниче-казах като го погалих по лицето.
-Х-Хьонг много ми е студено-каза той и отново заби лице в гърдите ми.
-Чакай-казах и се надигнах леко,за да мога да сваля якето си-Ела сега-допълних и го наметнах с якето си.
-Благодаря хьонг-каза едва Кук,сгушвайки се в мен.
-Боже Куки-почти извиках- Боже колко си пребледнял! Лошо ли ти е -изстрелях набързо в притеснението.
-Малко-каза и сведе глава.
-Спокойно ще се оправиш-казах и започнах да го галя по гръбчето.
-Следващия-извика лекаря.
-Хайде Куки,наш ред е-казах като му помогнах да се изправи.Г. Неутрал
Вече в кабинета Техьонг се настани на стола пред бюрото на лекаря с Куки,който седеше в скута му. Малкия го беше страх да се отели от хьонга си.
-Хайде Куки,стани. Доктора трябва да те прегледа малчо-каза Те като галеше гръбчето на малкия.
Кук не реагира по никакъв начин на думите на големия,продължаваше да седи в него.
-Куки-каза Техьонг като повдигна главата на малчото.
Като видя сълзите в очите на Куки сърцето му се сви.
-Не плачи малчо,аз съм тук. Няма страшно-каза и избърса сълзите на Джънгкук.
Малкия просто кимна и се отдели плахо от хьонга си.-Здравей малчо! Аз съм доктор И Дже Сан!-каза дружелюбно лекаря и протегна ръка към Джънгкук. Това му внезапно движение накара малкия хибрид да се стресне и да се свие в своя стопанин.
-Куки,спокойно-каза Техьонг опитвайки да успокои плачещото момче.
Не след дълго той успя да успокои малкия и прегледа започна.
-Хайде Куки,надигни си тениската,за да те преслушам-каза лекарая пресягайки се за слушалките си.
Малкия кимна и надигна тениската си. При допира на студения метал до кожата на малкото момче,той подскочи.
-Аааа студено е-изплака той правейки крачка назад. Това му действие предизвика смях в Техьонг,а след него в д-р И.
699 думи
________________________________
Здравейте! Съжалявам,че от токова много време не съм ъпдейтвала историята!
Пожелавам Ви приятно четене! Съжалявам ако има грешки!
Ще се видим в следващата глава!🎀
YOU ARE READING
The royal hybrid | K.TH + J.JK |
FantasyТова е първата ми книга тук. Не знам как е станала,но се надявам да Ви хареса❤️ Историята ще се ъпдейтва по-бавно от преди . . . . . . . . . . . •Корица: @Crazy_purpule123 Започната:29.12.2023г. Завършена: