9👑

47 2 1
                                    

Не след дълго Техьонг се върна.
-Куки това е Феликс. Той ще ни закара понеже Сунхе е на пазар
с госпожа Су.-казах като погледнах Феликс.
-П-Приатено м-ми е-казах Заекващия като подадох ръката си. Той ми се усмихна мило и я пое.
-На мен също ми е приятно малчо. Те хайде да тръгваме, че в мола ще има много хора, а не искам да шофирам с големия трафика-каза Феликс като размяташе ръце.
-Добре мрънкало такова-засмя се Техьонг като ме хвана за ръката и тръгнахме към колата. Качих ме се на задните седалки и се сгуших в ТеТе.
-Какво има мъниче-попита той като ме притисна към себе си.
-Нищо хьонг. Просто исках да те гушна-казах като го погледнах. Той се усмихна и задвижи едната си ръка по гърба ми.
-Оййй сладур-усмихна се той.
-Пристигнах ме -каза Феликс като паркира колата.

Слязохме и тръгнахме към входа,а ТеТе не пускаше ръката ми през цялото време.
-Хайде първо да идем да ти купим дрешки, а после ще идем за обувки-каза Те като ме погледна.
-Добре хьонг-казах и тръгнахме към първия магазин който видяхме.

Г. Т. Техьонг

С Куки влязохме в магазина и той се сви в мен.
-Няма страшно малчо-казах като го погалих по главата.
-Хьонг много е скъпо-каза Куки като ме погледна.
-Не мисли за парите, ще ти купя всичко което ти хареса-казах, а той кимна. Отиде до един от щандовете и започна да разглежда. Докато Куки си избираше дрехи с Феликс си говорихме за задълженията му. Докато говорихме Куки достича с няколко блузи с дълъг ръкав, тениски, анцузи и дънки.
-Това ли си хареса-попитах го.
-Да хьонг-каза той като се усмихна сладко.
-Ела да ги премериш и ги взимаме-казах като го хванах за ръчичката и тръгнах към пробните.
-Хьонг-каза Куки.
-Да малчо-казах като го погледах.
-Хьонг може ли плюшена играчка-попита той като ме погледна с кучешки поглед.
-Разбира се мъниче. Само кажи какво искаш и ще ти го взема-казах като му се усмихнах и разроших косичката му.
-Хьонггггг не косата-писна Кук като оправяне косата си.

355 думи


______________________________________

Здравейте! Съжалявам ако има грешки! Надявам се главата да ви хареса! 💖💖💖💖💖

The royal hybrid | K.TH + J.JK |Where stories live. Discover now