4👑

55 7 0
                                    

-Заповядай миличък-каза госпожа Су и ми подаде морковчетата.
-Благодаря Ви госпожо-казах като се поклоних.
-Хайде върви в стаята на Техьонг, той след малко ще дойде-каза тя като се се усмихна и излезе от кухнята. Замислих се за какво ли господин Ким е викнал Техьонг. Да не би да е направил нещо? Разкарах тези мисли от главата ми и тръгнах към стаята на Те. Влязох и веднага легнах на леглото. Не знам колко време съм гледал тавана, но явно съм заспал.

Г. Т. Техьонг

Баща ми ме вика на в кабинета му. Не знам за какво, но трябваше да ида. Оставих Куки с госпожа Су и се запътих към кабинета на баща ми,почуках на вратата и зачаках. От вътре си чу тихо "влез".
-Викал си ме-казах докато вървях към бюрото на баща ми.
-Да синко, седни. Трябва да поговорим за грижите към Джънгкук-каза баща ми докато ме гледаше сериозно. Кимнах и седнах на един от фотьойлите срещу бюрото на баща ми.
-Трябва много да пазиш Джънгкук. Дори най-леката настинка може да е фатална за него. Хибридите зайчета много лесно могат да се разболеят Техьонг-каза той.
-Ще се грижа много добре за Куки татко-казах като тръгнах да ставам.
-Не съм приключил Техьонг-викна той карайки ме да се стресна и да седна отново-Хибридите зайчета са много чувствителни. Дори най-лекото чувство на самота и могат да се разболеят от мъка за стопанина си-дапълни той.
-Казах ти ще се грижа добре за Куки-изсъсках срещу баща ми след което станах и излязох от кабинета по най-бързия начин. Запътих се към стаята си, влязох и видях Куки да се събужда стреснат.
-Те какво има-попита ме Джънгкук.

Не отговорих, просто отидох до гърдероба, за да си взема по-удобни дрехи.
-Те какво ти е-попита ме отново той като се приближи до мен.
-Какво те интересува какво ми е-викнах срещу него-Попитах те нещо-продължих да викам като го хванах за лакътя и го дръпнах. Толкова бях ядосан на баща ми, че не чух как той започна да плаче. Издърпа ръката си от моята и хукна на някъде.

357 думи


_______________________________________

Здравейте! Надявам се главата да Ви е интересна! Съжалявам ако някъде им грешки!💖💖💖💖

The royal hybrid | K.TH + J.JK |Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon