1👑

137 8 3
                                    

Преди няколко години в град Тегу в двореца на семейство Ким се състояло празненство. Краля и кралицата чакаха бебе. Всички в двореца бяха много щастливи и нямаха търпение кралицата да роди.

~Няколко месеца по-късно~

-Бързо всички в колите-извика краля докато помагаше на съпругата си, която държеше в ръцете си малкия Техьонг. Той се появи преди месец и от тогава краля и кралицата обмисляха да се преместят в Сеул, за да може един ден синът им да има хубаво образование. Е деня на преместването дойде. Семейство Ким макар и кралско семейство не бяха надути, те се отнасят с респект към служителите си.

~18 години по-късно~

-Господин Техьонг,време е да ставате- каза прислужницата. Днес бе 18-тия рожден ден на Техьонг и краля и кралицата му бяха подготвили изненада.
-Добро утро госпожо Су-поздрави я с усмивка Техьонг. Той бе много мило и усмихнато момче.
-Добро утро. Хайде ставай,че закуската ще изстине. Направила съм ти палачинки- каза с усмивка Су Мин.
-ПАЛАЧИНКИИИИ-извика Техьонг и бързо скочи от леглото,което предизвик смях в прислужницата.

ГТ. Те

След като Су Мин излезе от стаята ми започнах да се оправям. Взех си бърз душ,облякох се,оправих си косата и слязох на закуска.
-Добро утро-поздравих родителите си.
-Добро утро скъпи-поздрави ме майка ми като ми се усмихна мило.
-Добро утро синко. След закуска с майка ти искаме да ти дадем нещо-каза баща ми също с усмивка.
-Добре татко- отговорих просто и продължих да се храня

След закуска всички се събрахме в хола и зачакахме баща ми.
-Така синко. С майка ти сме ти взели нещо. Сунхе донеси го-каза той.
Не след дълго Сунхе дойде с клетка в ръце.
-Техьонг това е нашия подарък за теб-каза баща ми докато отваря клетката. От нея извади едно малко зайче.
-Оле какво сладурче-казах взимайки внимателно зайчето в ръце.
-Така е,но това не е просто зайче-каза майка ми като взе зайчете от ръцете ми и го постави на дивана до мен. Не разбирах нищо докато не видях как зайчето се превръща в момче. Доста красиво и сладко момче мога да кажа.

_______________________________________

Здравейте! Аз съм нова тук,надявам се книгата да Ви бъде интересен!❤️❤️❤️

The royal hybrid | K.TH + J.JK |Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora