2👑

78 6 0
                                    


-Хайде миличък представи се-каза му майка ми като го погали по главата.
-З-здравейте! Казв-вам се Джънгкук и съм н-на 15-представи се той като беше забил поглед в скута си, вероятно от страх.
-Здравей Куки! Аз съм Техьонг-представих се и му се усмихнах.
-Скъпи, Джънгкук ще спи в твоята стая. Иди да му я покажеш-каза майка ми като продължи да се усмихва. Кимнах и казах на Джънгкук да ме последва.

Качихме се в стаята ми и седнахме на леглото.
-Не се страхувай от нас Куки, няма да те нараним. Татко понякога може да е строг, но няма да ти направи нищо-казах му и го погалих по гърба.
-Д-Добре-отговори той като ме погледна.
-Ще ми разкажеш ли нещо за себе си-попитах го продължавайки да го галя по гръбчето. Той комната и отново ме погледна.
-Когато бях малък мама и татко се разболяха и починаха. Така се озовах в приют. Там другите хибриди ме тормозиха и биеха-каза той и погледна към прозореца.
-Съжалявам за това което си преживял-казах като го прегърнах-Ние няма да ти направим нищо, обещавам ти-продължих да говоря и усетих как увива малките си ръчички около мен.
-Сега е твой ред-каза ми и се усмихна.
-Казвам се Техьонг на 18 съм. Обичам да чета книги, да се разхождам навън. Обичам животните и имам 5 идиота за приятели и това е-казах накратко, а той се засмя сладко.-Сигурно си изморен. Легни да си починеш, аз ще ти дам дрехи. Ако искаш влез да се изкъпеш през това време-продължих докато вървях към гардероба. Куки кимна и се изправи.-Ето ти кърпа-подадох му я.
-Благодаря Ви-каза Джънгкук и се поклони.
-Говори ми на ти Куки. Само 3 години съм по-голям от теб-казах като се усмихнах и го погалих по главата.
-Благодаря ти ТеТе-каза като влезе в банята.

Не след дълго се чу водата, която се удряше в плочките. Стоях и гледах към вратата на банята. Дори не осъзнах кога Куки е излязал и стои пред мен по кърпа.
-ТеТе добре ли си-каза Куки карайки ме да се усетя, че това не е първия път който ме вика.
-Ааа да добре съм-казах като се почесах неловко зад врата.
-Добре, а може ли да ми дадеш дрехи-попота ме той като придържаше хавлията си.
-А да заповядай. Ако имаш нужда от нещо аз ще съм в двора-казах като тръгнах да излизам от стаята.
-Добре ТеТе-каза, а аз само му се усмихнах и излязох от стаята.

426 думи

____________________________________ Здравейте! Надявам се главата да Ви бъде интересна!💖💖💖💖

The royal hybrid | K.TH + J.JK |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora