Yeni bölüm geldi keyifli okumalar
Yamanın perdeyi açması ile cama tırmanan amcam göründü gözlerimi yumdum rezil olmuştuk, benim odam evin arka cephesine bakıyordu amacamda sağolsun eve gitmediği için benim camımın önünü yol bellemişti. Yaman amacı görmeyi beklemiyor olacak ki hala cama vurarak aç işareti yapan amcama bakıyordu " Yaman aç içeri girsin adam."
Amcamda yamanda şaşkın haldeydi ikiside birbirinin burda ne aradığını sorgular haldeydi.
Cam açıp amacam içeri girmeden ilk cümlesi " bunun burda ne işi var lan!!" oldu bağırmak istiyordu hemde istemiyordu, ne de olsa tek biz yanmayacktık sinirli bir şekilde ikimize bakıyordu.
"asıl senin benim müstakbel eşimin camının önünde ne işin var."
Amacam sabır çekti hala camdan içeri girmemişti. " Yeğenimin odasında bulunan ve daha hiç bir sıfat olmamış adamın beni sorgulaması ne kadar doğru."Yamanın ona cevap vereceken ben girdim araya " amca içeri gir ilk önce yaman sende çekil camın önünden."
Amcanın içeri girmesi ile yaman mor pufuma oturmuştu görüntü biraz acayip gelmişti benim küçük pufuma kocman cüsesi ile oturan Yaman Soykan hafifçe bu görüntüye gülümsedim bende gidip yatağa oturdum amacam ise mor koltuğuma oturmuş sorgular bir şekilde bize bakıyordu kimseden çıt çıkamayınca ben konuştum. " Bir kez konuşacağım ve ikinizinde beni düzgünce dinlemesini istiyorum. Amaca ilk olarak sen, şimdi diyorsun bu adamın burda ne işi var." Başı ile beni onayladı bende nasıl oldu bilmiyorum neyse devam ettim " bugün yasemin ve özge bize geldi oturduk konuştuk falan derken saat baya geç oldu kızlar alamaya geldiler yamanda gelmiş benimde ona soracak sorum olduğu için eve davet ettim davet ettim derken mutfakta oturduk. Tam o andada babam gelmesin mi bende korktum tabi anın rağbetine kapıldım yamanı benim odama gönderdim." Olayın gerçekleşme sürecini yalın bir şekilde aktardım ve amcamın cevabını bekledim.
" Kızım sen mayak mısın niye elin adamını odana gönderiyorsun bırak orda dursun. Babanda görürse konuşuyorduk dersin odanda yakalanmak daha mı iyi." Yamanın yüzü düşmüştü amcama ters ters bakıyordu kaşlar çatılmıştı amcamda bunun farkındaydı ama pek oralı olmuyordu.
"Elin adamı derken müstakbel eşiyim ben onun." Gülmemek için kendimi zor tutum. " Amca anlık bir korku ile oldu, ilk kez başıma böyle şeyler geldi o yüzden oldu zaten yamanda bunun saçma olduğunu söyledi ama ne bileyim yersiz bir korkuydu o kadar." Amcam pek tatmin olmasa da yeğeninin tanıyordu. Sıra amaca mı açıklamaya gelmişti bu daha çetrefiliydi.
" Yaman amcam geceleri burda kalıyor eve gitmek onu yoruyormuş." Aslında evi emniyette yakındı ama o gitmek istemiyordu.Yaman anladım derecesine başını salladı amcamla yakın arkadaş gibi duruyorlardı ne yaşadığını, sebeplerini biliyordur.
" Nerde uyuyor bu it." Yamanın terçe söyledikleri ile gözlerim büyüdü " ayıp Yaman... Yer yatağı yapıyorum yorgun yada görevden gelince benim yatağımda yatıyor." Yaman uyarıma karşılık hoş bir şekilde baktı açıklamamın şuan onun için değeri sıfır gibiydi, bana çok güzel bakıyordu ve bakışının benim lügatımda yeri yoktu.
" Yeter bu kadar bakışmak kalk git artık gecenin kaçı oldu." Amacam azcık asabi çıkan sesi ile bildiğin Yamanı kovdu. Aklıma yamanın ayakkabılarının aşağıda kaldığı geldi.
" Gidemez. Gidemez ki" amcamın ters bakışları bu kez bana yöneldi " amca ayakkabıları aşağıda kaldı onu diyorum. " Ee baban el oğlunun ayakkabısını görmedi mi?" Mantıklı bir soru yöneltti ensemi kaşıdım ne yoğun geçen bir gündü. " Mutfak kapısından girdik."
Dedim sustum ortalık iyice karışmıştı rahat rahat oturan yamanada ters bir bakış attım zaten gözleri üzerimden ayrılmıyordu bakışlarımı analdı ne yaptım ben der gibi baktı zaten sorunda buradaydı bir şey yapmıyorsun beyefendi içimden konuşarak adamın beni duymamasını bekeldim iyice cozutmuştum. " ee ne yapacağız şimdi. Yamanla uyuyacaksın dersen vallahi kalpten giderim, sende bu odada kalmazsın bunu bil"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH BAKIŞLAR
General Fiction"Sen sevmesi zor bur adamsın Yaman Soykan" sözlerim ile gözlerimiz buluştu siyahın en derin tonu olan harelerinde bilmediğim bir duygu oluştu. " Denesen olmaz mı?" Sesinde ki o ihtiyaç canımı yaktı akmak için bekleyen yaşlarım yağmur gibi yanaklarım...