Yeni bölüm geldi keyifli okumalar...
Etrafı saran çiçek kokusu sarmıştı yaz iyice kendini belli ediyordu sıcak rüzgar yüzümü sıyırıp geçti.
Bahçe kapısından çıkıp kapıyı örtüm Yaman ve Yasemin birazdan beni almaya gelecekti.
Kızları grubunda gelen bildirim ile mesajı okudumEcemkuzu: Ayşegül her dendiğini bizede atıyorsun.
Leylakuzu: Aynen damatlada at annem merak ediyo. Bizim kız kim aldı diye
Sorup duruyor en yakın zamanda da tanışmaya getirin diyor .
Ben:tabiki de geleceğiz sen fatma teyzeye selam söyle oluru mu fotoğrafta atarım ama sizde hızlı olmaya bakın gelin artık.
Şimdik beni almaya gelecekler dışarı çıktım gece devam edelim .
Ard arda gelen tamam mesajlarını görünce bay bay yazıp kapadım gergindim kıyafet yetişecek mi bu olacak mı dün gece kafamda kura kura kendimi bitirmiştim ne gerek vardı bu işin bu kadar aceleye gelmesine.
Bir şeyler içime sinmiyordu. Dedem ve babam bana söylemesede hata amcamda bildiği halde benden bir şeyler saklasada, ne kadar onların en sevmedikleri torunu ve çocuğu olsamda, bu aile ilk önce camiada ki adını düşünürdü ,laf söz olmasın diye olayları bu kadar hızlı oldu bittiye getrimezlerdi.
Kafamda ki soru işaretleri ile gelen giden varmı diye etrafa göz gezdirirken sokağın başında ki kız dikkatimi çekti.
Orda duruyor ve sadece bana bakıyordu başka biri varmı diye bakındım ama yoktu gözlerimi ondan aldım herhalde birini falan bekliyordu. İçimdeki merakı bastıramadım. Yanlış anlamamıştım yada birini beklemiyordu siyah şapka ile saçlarını gizlemişti kıyafetleri simsiyahtı pek ayırt edemiyordum yüzünü ama emindim kız bana bakıyordu hemde hiç hoş olmayan şekilde.
Bendenimi içgüdüsel olarak bir endişe sardı kimdi bu kız? Ve niye bana böyle bakıyordu birkaç adım geri attım kaçmam kolay olsun diye. Araba sesi ile benimde ona diktiğim bakışlarımı çevirdim kim geldi diye baktım Yamanın arabasıydı sokağın başındaki kıza baktım kaşla göz arası yok olmuştu. Kafamda kurmaya başlamıştım stresten.
Yasemin arabadan inip yanıma geldi yüzümün hâlini görmesi ile yüzü düştü
" Gelin hanım iyi misin bembeyaz olmuşsun. Yine kahvaltı yapmadın mı?" Endişeli bir şekilde bana bakıyordu o kadar bellimi oluyordu tabi gündüz vakti korku filminden bir sahne yaşamıştım.Yamanda yanımıza geldi oda hoşnut olmamıştı cevabımdan " Ayşegül bir sorun mu var?" İkisinide rahatlamak için iyiyim dedim ama inanmadılar. "Bugün tam tersi çok yemek yedim galiba o beni rahatsız etti." Bahane uydurdum aslında yalan söylemiyordum stres yaptığımda başkalarının iştahı kaçarken benim iştahım açılırdı sabahtan belli yediğimi bilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH BAKIŞLAR
General Fiction"Sen sevmesi zor bur adamsın Yaman Soykan" sözlerim ile gözlerimiz buluştu siyahın en derin tonu olan harelerinde bilmediğim bir duygu oluştu. " Denesen olmaz mı?" Sesinde ki o ihtiyaç canımı yaktı akmak için bekleyen yaşlarım yağmur gibi yanaklarım...