Yeni Bölüm geldi Keyifli Okumalar...
Miraç kandiliniz mübarek olsun.
Ve ne diyeceğimi bilmiyorum bugün kaybettiğimiz tüm kardeşlerimize ALLAH rahmet eylesin.
Onların sebebi olanlarında cezasını versin.Bahçede ki çaradağa oturmuş ilkindinin hafif güneşine sırtını vermiş saatlerdir okumaya çalıştığım kitabı bir kenara koydum bir türlü kendimi veremiyordum. Bir çok şey kafamı karıştırıyordu ve bu karışıklık korkuya neden oluyordu.
Olaylar kafamı doldurup duruyordu bunca şey nasıl olacatı bu kadar kısıtlı zamanda Yaman ve benim aramda sanki bir çizgi vardı ve bunu ben değil karşımda ki çizmişti.
Bugün Özge ve Yasemini gelecekti ve ben onlar gelene kadar oyalanmak istemiştim ama başarısız bir deneme olmuştu. Özge ve yasemini birazcıkta kullanacağım için rahatsız hissediyordu. Yaman'ın bana kendinden bahsedeceğini pek düşünmuyordum buluşmalarımızda bunu fark etmiştim.
Evleneceğim adamı merak ediyordum ama merakımı asla yamana sorarak gideremeyeceğimide biliyordum.
Gerçekten şöyle bakınca hayatıma renk girmişti farklı şeyler düşünür olmuştum, uzun zaman sonra kalbim farklı bir şekilde atmaya başlamıştı her gün birbirinin aynısı değildi artık.
Etrafa bakış açım bile değişmişti mesela bizim bahçede menekşe mi ekiliydi.
Yada şu ağaç ne ara bu kadar büyümüştü. Farklıydı ve güzeldi aynı zamanda korkutucuydu ve tehlikeliydi. Sanki hayata ayrı bir penecerden bakıyordum.Ve bu pencerenin bana n getireceğini bilmiyordum.
Ne kadar yeni ve güzel duygular tatsamda kalbimin bir yerlerinden durmadan korkan bir şey vardı ve bu yaptığım, attığım her adımı düşünme mi söylüyordu.
Bir tehlike vardı ama neydi kimden korkmam yada kaçmam lazımdı.
Yeni duygular aldatıcı olabilirdi Gözlerimi kamaştırıp asıl gerçekliği görmemi engeliye bilirdi.
Bir an düşündüğüm şeye güldüm adamın katil çıkacak hali yoktuya.
Ya katilse, kafamın saniyeler içinde kurduğu şeye kahkaha attım bu olasılık düşüktü ama sıfır değildi.
Herkes potansiyel bir katildir. Kafamın bana yaptığı muzip espiriler tüğlerimi havaya kaldırdı içim ürperdi. İyicene manyağa bağlamıştı.
Duyduğum araba sesi ile oturduğum yerden kalkıp giriş kapısına baktım.
Yabancı bir arabadan Özge ve Yasemin iniyordu dudaklarım iki yana sallandı ne kadar söyleyemesemde yamanın bırakmasını isterdim.Yüzümde ki hayal kırıklığını silip genişçe gülümsedim. Adamın işi gücü vardır hep benle mi ilgilenecekti.
Özge rahat bir şekilde giyinmişti pantlon tişört takılıyordu siyah saçlarını bağlamış gözlerinin altında ki morluklar taa burdan fark ediliyordu bu semptomlar hastaneden yeni çıktığı belli ediyordu yorgunluktan ayakta zor duruyor gibiydi.
Yasemin ise onun tam tersiydi açık bıraktığı kumral saçlarını kurdeleli bir taç ile süslemişti yeşil gözlerinde ki o neşeli bakış dudaklarında ki gülüş giyindiği çiçekli elbise ile tam bir yaz leydisiydi.
Bahçeye girmeleri ile onları karşıladım. " Merhaba kızlar."
" Merhaba gelin hanım nasılsın?"
Yasemin gülerek boynuma ataldı bir süre sarıldık " iyiyim siz nasılsınız?"
" iyiyiz gelin hanım seni gördüm daha iyi oldum." Kız bildiğin insanın modunu yükseltiyordu içimde ki kasvetli hava dağılmıştı.Özgeye sarıldım " Yorgun görünüyorsun?" Acılı bir inleme duydum " inanır mısın ayşegül ben veto bittim ben. Beni mezara gömün üstüme toprağı atın gidin. Pestilim çıktı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH BAKIŞLAR
General Fiction"Sen sevmesi zor bur adamsın Yaman Soykan" sözlerim ile gözlerimiz buluştu siyahın en derin tonu olan harelerinde bilmediğim bir duygu oluştu. " Denesen olmaz mı?" Sesinde ki o ihtiyaç canımı yaktı akmak için bekleyen yaşlarım yağmur gibi yanaklarım...