Hakim bakış açısı ile
" Ulan şunu da bana yaptırıyor ya şu sevgilin! Görecek ama o! İntikamım daha büyük olacak, iletirsin. "
Jungwon'un evin kapısını hızla çarpıp sinirle söylediklerine gülen Sunoo ve Niki film keyfi yapmakla meşguldü.
" Kardeşim demiştim ben sana bizim modeli işin içine katmayalım diye. Ama senin durur mu o kurtlu götün? Çek şimdi cezanı. "
Diyerek ağzına patlamış mısırlardan atmıştı Niki. Arkadaşının durumundan keyif duyuyordu. Eh bunca sene Sunoo'ya yapılan doğum günü şakalarının farklı bir açısıydı şimdi bu. Bu şakayı arkadaşa yapmakla sevgiliye yapmak bir olmuyordu işte.
" Bebişim buraya gel. Otur karşımıza anlat ne oldu ne bitti. "
Yanında ki kumanda ile televizyonda oynayan filmi durduran Sunoo, Niki ile göz göze geldi. Niki her ne kadar istemese de Sunoo ona ' sonra ' bakışları atıyordu. Şuan mühim olan Jungwon'du çünkü.
Niki'nin dizlerinden başını kaldıran Sunoo, doğrulup bacaklarını kendine çekti. Bir hışımla gelip kendini koltuğa atan Jungwon'u dinlemek için.
" Ne olacak ya? Bok gibi davranıyorum Jay'e iki gündür. Neyse ki doğum günü yarın da bitecek şu cezam. "
" Sunoo'nun doğum gününde Sunghoon babamı işin içine dahil etmeseydin o da böyle bir şeye zorlamazdı seni be. Kinci çıktı babam. Ama ya Jay babama da üzülüyorum, yazık. "
Diyerek Jungwon'a karşılık verdi Niki. Bilmiyordu, arkadaşı inatçının tekiydi. Bunun ona bir ders olmasını ve bu hayati şakalarına son vermesini umdu.
" Oof oof. Çok özledim Jay'i. Benden ya ayrılırsa yarın olmadan? Ben bir şeyleri açıklayamadan.. "
Bu durumda kim olsa kafasında kurardı. Sunoo Jungwon'un tarafından bu olaya karşı empati yapsa da Jay'in tarafından yapmıyordu. Çünkü bizzat yaşamıştı ve Jungwon'un dediği gibi ayrılmayı falan aklından geçirdiği yoktu. Sunghoon'u öylesine seviyordu ki o doğum gününden sonrada dirhem azalmamıştı bu sevgi. Üzerinden yaklaşık on ay geçmişti ve katlanarak devam ediyordu bazı şeyler.
" Ayrılmayı falan düşünmüyordur Won. Zaten sadece yarım gün gibi bir şey kaldı. Bir gün bile değil, sık dişini. "
Oflayarak saçlarını karıştırdı Jungwon Sunoo'nun dedikleriyle. Bir daha böyle bir yapmamaya yemin etmişti. Hiç anlamak istemediği Sunghoon'u şimdi anlamak gerçekten çok kötüydü. Bir yandan da arkadaşının sevgilisine hak veriyordu ama onun da şuan Jay'e kötü davranması gerekmez miydi? Gül gibi geçindiklerine şahit oluyordu bir de. Sunghoon'un kendini hazırlamasını istiyordu şimdiden. Yarın ki doğum gününü güzel bir şekilde sevgilisiyle bir bitirsin, tufana uğrayacaktı onu herkesin tahmin ettiği üzere.
" Neyse ya ben çıkıp uyumaya çalışayım. Siz ne yapacaksınız? "
Jungwon koltuktan kalkmaya karar verdiğinde daha ceketini ve çantasını çıkarmadığını fark etti. Onları asmak için askılığa doğru ilerlerken uykusunu nasıl getireceğini düşünüyordu.
" Sunoo'yu evine bırakırım şimdi saat de geç olmuş zaten. Sonra da gelir yatarım arkadaş. Yok yarın Niki'yi parti hazırlamaya çağıralım, yok Niki pasta al gel, yok Niki şuraları süsleymiş dinlemem ben. Öğlene kadar kaldırmayın beni. "
Niki'nin bu halleri alışılagelmiş olduğu için yadırgamamışlardı Jungwon ve Sunoo ikilisi. Sunoo kalktığı yerden Jungwon'a doğru adımlayarak ona iyi geceler sarılması vermişti. Nasıl olsa Jungwon yarın erkenden kalkar evi Niki'nin başına yıkar ve beraber hazırlanma sürecini başlatırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patisserie - sunsun
FanficPart time olarak popüler bir pastanede çalışmaya başlayan Sunoo, bu meşhur pastaneye sık sık uğrayan ünlü model Sunghoon'dan ilk görüşte etkilenir. Hissettiklerini anında beden diline döken, saklamakta iyi olmayan Sunoo, bu ünlü modelin pastaneye h...