-Confuse-

9 1 0
                                    

Anna dan rakannya  tiba di cafe ethan.Fasal Jas tadi?Mereka bersepuluh dan hantar dekat makmal forensik.

*Cafe Ethan*

Kring~

Bunyi loceng pintu cafe berbunyi, dengan waktu bersamaan sepuluh orang gadis masuk kedalam cafe..

Anna mengatur langkah kakinya berjalan menuju ke kaunter cafe dengan rakannya yang lain lansung duduk di meja besar yang kosong.

"Welcome to Ethan Lee café.Oh?Anna?Nak order apa?"tanya suno sambil tersenyum ramah membuat siapa sahaja yang melihat senyumannya ikut tersenyum.

"Macam biasa,tapi yunna punya kurang kan gula okey?"Bisik anna di akhir ayat.

"Eum?Kenapa?Bukan dia selalu order extra gula ke?"Suno bertanya hairan sambil menulis order yang di order oleh anna.

"Jaga kesihatan dia,nanti kencing manis pula"kata anna.Suno mengangguk faham lalu bagi kertas order dekat jay yang kebetulan lalu.

"Dah lah sun,aku nak pergi duduk"Anna melangkahkan kakinya pergi ke meja tempat rakannya duduk.

"Anna,kau nak dia datang sekarang ke?"tanya pina.

"Sekarang"balas anna tanpa basa-basi tanpa mengalihkan pandanganya dari hp miliknya.

Mendengar balasan anna,yunna berdiri lalu meminta izin untuk mengguna telefon milik ika lalu mengatur langkah keluar cafe ethan.

-Yunna:Eomma Ethan-

"Hello,Ni eomma Heesung kan?Ethan Lee?"

"Eo?Nae,saya kenapa?ni siapa?"

"Saya Ahn Yunna,Kawan kepada anak mak cik"

"Eo,Ahn yunna kawan ethan dulu tu ke?Yang pindah malaysia tu?"

"Eo ye saya."

"Jadi?kenapa kamu call mak cik?"

"Eum...mak cik sibuk tak?"

"Tak,kenapa?"

"Mm..macam ni mak cik,kami ada nak bincang sesuatu dekat mak cik.Makcik boleh datang kat cafe ethan tak?"

"Eo?boleh..kamu tunggu mak cik dalam 30 minit,Nae?"

"Eo?jinjja?Okey...terima kasih mak cik sebab dah nak jumpa kami dekat cafe ethan ni"

"Haha,ye yunna.Dah kamu tunggu je mak cik sampai.Nae?"

"Nae,kamsahamnida makcik"

Selesai sahaja membuat panggilan
dengan eomma Ethan.Yunna kembali masuk kedalam cafe lalu duduk di kerusi miliknya.

"Macam mana?dia sibuk tak?"tanya qaseh.

"30 minit lagi dia,sampai"yunna duduk lalu meminum air miliknya.

"EO?Kenapa air aku tak de rasa manis mcm selalu?ada yang kurang kan gula or tambahkan air ke kat air aku?"yunna menatap curiga.

Mysterious House(Treasure)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang