ᖴIᐯᗴ

94 15 4
                                    

Jay hyung (?)

Hyung biliyosun babam hep

Yanımda değil, onunla buluşamaya

giderken vakit ayırabilir misin?

...

Kafeye çoktan gelmiştik, hala telefonun ekranına bakarken gelen ses ile başımı kaldırdım.

"Jay Hyung ile yakınmışsınız."

"Evet, çocukluktan beri tanışıyoruz."

"Seni eşkiyalardan kurtardığını duymuştum oppa."

Masada her birinden ayrı sesler çıkmaya başlamıştı bile.

"Evet! Zorabayı yollayan da oydu."

Niki'nin söylediği şey ile irkildim ve kaşlatımı çattım. Galiba konuya fazla hakim değildim.

"Zorba?"

"Sen de biliyorsundur oppa. Geçen sene sonu alt sınıf öğrencilerin masasına gidip  zorbalık yaptı ya.

Jay Oppa sayesinde kurtulduk."

Kaskatı kesilmiştim ve o anları hatırlamata başlamıştım. Jay onu göndermişti ben fark bile etmeden.

Ve Niki yine söze girdi.

"Jay Hyung öyle görünmüyordu ama oldukça güçlü. Değil mi?"

Hemen yanındaki kız koluna sertçe vurdu.

"Ne alaka? Zaten tek bakışta bile öyle duruyor. "

Normalde iyi görünenler korkunç olur.
İlk kez başkasından Jay ile ilgili bir şeyler duyuyorum. Demek başkaları onu öyle görüyor.

"Sevgilin yok mu oppa?"

Anında kızarırken yutkundum.

"Haa? Benim mi?"

"Sana ilgisi olan çok. Aynı grupta olduğumuza göre bizimle takılmak isteyen çok olur."

Samimiyeysizce gülümsedim. Ha ha!
Şimdiki nesil biraz pervasız. Bu tarzda bir soruyu lügattan çıkarmak iyi olur.

"Ama ben kendimden büyükleri seviyorum."

Demez olaydım ki bir anda tüm masadan 'Ooooo' sesleri yükselmeye başlamıştı.

"Büyük mü? O zaman en iyisi 4.sınıflar."

"Vay hyung hiç beklenmiyordum!"

Jay her saniye kafamı karıştırdığı için ideal tipim ne bilmiyorum... Yanaklarımın al al olduğunu da hissediyorum.

"Çocuklara söyleyelim, Jungwon oppa kendinden büyükleri seviyormuş diye!"

Arkamdan tık tık adım sesleri kulağıma ilişti.

HA? Bu parfüm kokusu?

Hemen arkamı döndüm ve kolunu sandalyeme yaslayarak bana gülümseyen Jay ile katşılaştım.

"Kendinden büyükleri sevdiğini yeni öğrendim."

Aramızda o kadar garip bir bakışma başlamıştı ki, ben ona bakıyordum ve o hiçbir şey demeden bana bakıyordu.














Berceste-ᴊᴀʏᴡᴏɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin