Տᗴᐯᗴᑎ

109 14 6
                                    

Jay Hyung (?)

Jay Hyung

Ne var

Sağol benimle babamla
buluştuğun için

Sorun değil

Görende senin için geldim
sanacak

Hyung

Ne var Won

Değerli zamanımı seninle
harcayamam

Ben lavaboya gittikten sonra

Babamla ne konuştunuz?

Ne konuşabiliriz?

Geldiğimde çok garip
davranıyordu

O

labilir ben birşey bilmiyorum

Benimle alakalı da değil

Muhtemelen sen gitmeden önce
Seni sürekli model olman için zorladığından pişman olmuştur

Öyle olsa anlarım

Bugün yine o konuyu
açtı

Ne kadar istemesemde

Hmm öyle mi

Neyse seninle konuşmak
zaman kaybı

Hoştçakal






Bay Yang


Bayım bir saniye bakar
mısınız?

Jay?

Dün konuştuğumuzu sanıyordum

Neyden bahsediyorsun

Yeterince paran var sırf gözün

daha çok para istiyor diye oğlunu

O saçma insanların arasına gönderip

Bir fahişe gibi sürünmesini neden bu kadar çok istiyorsunuz?


Jay bak oğlum bu Jungwon
içinde en iyisi

Sadece siz ikiniz bu durumu
biraz fazla abartıyorsunuz

Amk senin

Ne

Amk ne demek

Acayip merak ettim demek

Boşverin siz şimdi amk yi

Bayım Jungwon ne olmak istiyorsa onu olacak

Tamam mıdır bu?

Neden bir anda wonu bu
kadar düşünür oldun

amk

Onun da bir geleceği var :)

Amk adamı seni|

Z

N

e zamandır sınıfta Sunoo ile şakalaşıp duruyorduk. Sunoo yakın arkadaşlarımdan biriydi, birbirimizi nadiren ciddiye alırdık.

"Jungwon Jay'den mi hoşlanıyorsun?"

Bir anda aldığım soruyla far görmüş kediden farksız bir şekilde Sunoo'ya bakıyordum. Elbette nefretimizi tüm okul biliyordu ve buna Sunoo da dahil.

Fakat bu soruyu sorması kadar anlamsız birşey daha önce ne işittim ne de duydum.

"Hayır!"

Gülüp bakışlarını yere çevirdi.

"O halde Jay mi senden hoşlanıyor?"

Yüzüne anlamsızca baktım ve en sonunda üzerinde oturduğu sırayı ittim.

"Ya Jungwon! Ne yapıyorsun ya! Of. "

"İkimizde birbirimizi sevmiyoruz. Birbirimizden nefret ediyoruz. Bu kural hiçbir zaman değişmeyecek."

Sunoo ağzı açık bana şaşkın şaşkın bakarken gözlerimi devirdim.

"Ne yani! Hem çok saçma hem çok sıkıcı."

Ne istediğini hiçbir zaman anlamayacaktım. Mesela şuanki gibi sırf o eğlensin diye gidip Jay'den mi hoşalanacağım ya da sırf Sunoo eğlensin diye Jay benden mi hoşalanacak.

"Neden nefret etmeden önce sevmeyi denemiyorsunuz ki?"

Sunoo'ya döndüm ve tam gözlerinin içine baktım. Bu söylediği sanki bana birşey yapmamı ister gibiydi. Garipti.
Sanki bir fırsat sunmuştu bana ama anlamadım. Muhtemelen o da onun bir sözüne bu kadar takılı kalacağımı düşünmemişti.

Başını iki yana salladı.

"Çok saçma ve çocukça davranıyorsunuz. Aslında birbirinizi sevdiğinizi ben bile biliyorum, hemen kızma bu aşk değil başka bir duyguda olabilir. Bana kalırsa çocuk gibi şakalaşmayı biraz büyütmüşsünüz."

"İkinizde biraz olsun seviyorsunuz birbirinizi, özellikle Jay."

Duraksadım. Özellikle Jay? Jay sürekli nefretini hiç düşünmeden yüzüme kusuyor ve sevse bile o mu daha çok seviyor?

"Özellikle Jay derken?? Ne ima etmeye çalışıyorsun Sun."

"Won!! Kızma ama Jay sana tam bir Daddy gibi davranıyor! Seni o adamların elinden kurtarması, istediğin mesleğe ulaşabilmen için babanı azarlama-"

"Ne!?"

Sunoo ağzından yanlış birşey kaçırır gibi ağzını kapattı. Ben ise gözlerim fincan gibi açılmış bir şekilde ona bakmaya devam ediyordum.

Eğer bu gerçek ise, Jay neden böyle yapıyor? Değil ise de kalbim neden bu kadar hızlı atıyor...

"Wonniee!! Ben hiçbir şey söylemedim tamam mı! Sakın Jay'e söyleme. Yemin ederim şuan uğraştığı ucubeyi bırakır, gelip beni doğrar!"

Yarım ağız sırıtarak pencereden dışarı, herzaman ki gibi aşağıda arkadaşlarıyla konuşan Jay'e bakakaldım. Ona baktıkça istemsizce oluşan gülümseme isteğimi de bastırmadım.


















Berceste-ᴊᴀʏᴡᴏɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin