ՏI᙭Tᗴᗴᑎ

70 7 26
                                    


Kısa sürmedi.

Sadece 1 yıl sonra Jungwon Jay'in odasında duruyordu. Jay ıslak üstünü değiştirerek odaya geri döndüğünde kollarını birbirine bağladı.

"Bizimkiler bizi dışarıda bekliyormuş bebeğim. Hazırlanda gidelim."

Jungwon neşeyle kalkıp kollarını sevgilisine sardı. Hemen yüzünde bir gülümseme oluşmuştu esmer tenlinin.

"Mümkünse hiç ayrılmayalım olur mu Jungwon? Ne kadar aptal olsam bile yine bırakma beni tamam mı?"

"Tamamdır!" dedi Jungwon anında.

"Tamamdır. Ben çıkıyorum, dışarıda bekliyorum seni."

"Tamam sevgilim!"

✩✩✩

Diğerleri ile buluştukları yer açık hava bir gece mekanıydı. Etrafta artist gibi dolanan çeşit çeşit insan, kopmuş sarhoş bir şekilde ne yaptığını bile bilmeyen insanlar doluşmuştu.

Hepsi birlikte köşede bir masaya çekilmiş otururken arada boş konuşmalar dönüyordu.

"Ya oğlum bu bizim fizikçi harbi mal." dedi Niki içkisini kafasına dikerken.

"Neden lan o?" dedi Sunghoon. Daha hiç kimse tam anlamıyla sarhoş değildi. Herkesin kafası az da olsa yerindeydi.

"Sorma kanka ya... Adam derste hep Ynı parmakları görüyorum dedi. Değişiklik olsun diye orta parmağımı kaldırdım. Sonra dersten attı??"

"Hoca ayıp etmiş."

Hoperlörlerden son ses gelen kopmalık müzik kulakları sağır edecek dereceye ulaştığında Niki'nin kendini sahnede herkesin dans ettiği yere atmasıyla masadakiler ilk şoku yaşamıştı.

Çünkü Niki sahnede bildiğimiz twerk atarak dans etmeye hatta halay çekmeye başlamıştı. Aralarından birisinin kafası gitmişti bile, geriye 6 kişi kalmıştı.

Jay telefonuna gelen mesaj ile masadan kalktı ve Jungwon'un kulağına eğildi.

"Bekle beni geliyorum." diye fısıldadı.
Jungwon 'tamam' dercesine gülümsedi ve ardından sevgiliiim gitmeden önce kendine çekip dudağına bir öpücük bıraktı. Jay sersemlerken Jungwon kıkırdayarak içme işine geri döndü.

Jay gittikten 5-10 dakika sonra Jungwon'un görüş açısına bir adam girmişti. Jungwon kaşlarını çatarak adama bakarken çocuk onun yanına çoktan ulaşmıştı bile.

"Rahatsız ettiysem kusura bakmayın, aranızdan hanginiz Yang Jungwon?" dedi. Heeseung hemen Jungwon'a döndü ve kaş göz işaretleriyle çocuğu tanıyıp tanımadığını sordu bir nevi. Jungwon kaşlarını kaldırarak reddetiğinde masadaki herkes adama soru işareti gözlerle bakmaya başladı.

"Kimsiniz?" dedi Sunoo.

Çocuk sırıtarak masadaki herkese tek tek göz gezdirdi suratında ki sinir bozucu gülmsemeyi bir an bile durdurmadan.

"Ulan sırık... Yorma bizi." dedi Heeseung.

"Özür dilerim."

"Özürlük bir şey değil de yani gelip masaya herkesi süzmele-"

"O değil. Başka..." dedi usulca.

"Şuan hepiniz mutlusunuz, hiç bunu bozmak istemem ama... Yemin ederim ki öyle bir niyetim yoktu. Jay ile birlikte oldum ama ona aşıktım, onun için özür dilerim. Ben..." deyip tekrar derin bir nefes aldı. "Sadece benimde olsun istemiştim. Bu şuan da beni sevdiği anlamına gelmiyor, seni seviyor Jungwon. Yaptığım hata için özür dilerim."

"Ne diyorsun ulan sen?"

Jungwon titrek bir nefes bırakarak tekrar genç oğlana döndü. "Ben bir halt anlamadım."

"Demem o ki, sana kendini kötü hissettirdiğim için özür dilerim. Ama üzülerek demek istediğim birşey var ki, sevgilin seni aldattı. Benimle."

Sunoo hemen öne atıldı.

"Sen şaka yapıyorsun?"

"Hayır."

"Emin misin?"

"Uykum geldi."

"Mal mısın?" dedi Jake.

"Galiba."

Hemen ardından Jay uzaktan onlara doğru ilerledi. Gördüğü kişi ile şok geçirirken hemen Jungwon'a baktı. Tepkisini ölçemiyordu. Yüzünde hiçbir ifade yoktu.

Koşarak yanlarına geldi.

"Ne anlattın ona?!" diyerek oğlanın yakasına yapıştı.

Çocuk onu geri iterek acı bir gülümseme ile göz kırptı.

"Herşeyi."

"Jungwon ile çıkmanızın ilk aylarında onu hiçbir sike takmayıp benimle takıldığın, o zamanlar. Ve ayrıca biliyor musunuz? Jay tam bir gececi! Barda seninle çıkarken yatmadığı kız kalmamıştır!"

Jungwon ayağa hiç beklenmedik bir anda fırlayınca diğerleri koruma psikolojisi onun kolundan tutarak yardımcı olmuştu.

"Jay bu adam doğru mu söylüyor? Yalan değil mi? Değil mi? Bana doğruyu söyle sevgilim! Yalan söylersen beni hiçbir zaman sevmedin demektir!"

Jay birkaç saniye duraksadı.

Etrafta gerginlik artarken Niki sahnede içip dans etmeye devam ediyordu. Hiçbir şeyden haberi yoktu.

Jay'in dudakları hafif aralanınca herkes bir umut ağzını okumaya çalıştı.

"Jay... Aldattın mı beni?"

"Aldattım, dün gece gördüğüm 4 kızla aynı anda yattım. Haklıydın, senin arkandan çevrilebilecek iş bırakmadım. Bunu yaptım. Düşünmedim hiçbir kere bile. Yine de faka basmadım."

"Kandırdım, seni sevdiğimi söylerken bile yüzüne bakmadım. Bana inandın ve yine yandın. Sandın adam gibi adamım."


Beni aldattın."

“Seni aldattım. Hemde bunu defalarca yaptım."

"Tamam öyleyse. Sana iyi eğlenceler diliyorum bundan sonra ki hayatında, Jay." dedi Jungwon Heeseung ve Sunoo onu düşmemesi için zarzor tutarken.

Berceste-ᴊᴀʏᴡᴏɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin