Resmen şu an Aras'ın kitabını yazıyorum...
Oy ve yorumlar atılsın şimdiden çünkü bölüm de böyle gelir;)
"Aman hayatım, kov gitsin." Başımın önünde dır dır eden İdil ile kafamı koltuğa yasladım. "Sonuçta bu ilk yapışı değil."
"Bütün sekreterlerim sonunda orasını burasını açıyor ve karşıma geçiyorlar. Bunu sadece sekreterlerim yapmıyor, şirkette çalışan kadınların çoğu böyle. Kov kov nereye kadar gideceğiz?" Böyle kadın düşkünü biri gibi duruyordum fakat iğreniyordum.
"Ya şekerim, kov ve yenisini al işte." Bu kadına gerçekten bir şey anlatmak çok zordu. Ben bununla çıkmayı neden kabul ettim ki? Ah doğru, Rüya annem...
"İdil lütfen benim yerime onu kovup yenisini arar mısın?" İdil anında ayağa kalkıp mini elbisesini düzeltti.
"Tabii ki!" O dışarı çıkarken bende babamı arıyordum. Babamın sesi duyulduğunda arkama yaslandım.
"Aras, nasılsın oğlum?" İç çekip gözlerimi kapattım.
"Sizi özledim." Babamın hafif kahkahası ile bende sırıttım.
"Bizi sen gönder-"
"Abim mi o!?" Bir anda Ecem'in sesi geldiğinde babamın lafı yarım kalmıştı.
"Prensesim?" Ecem bir süre sessiz kalsa da sonra sesi duyuldu.
"Abi ben seni çok özledim ya!" Ona gülüp aramayı hoparlöre aldım.
"Bende seni, güzelim. Hem bak, onu kovdum." Ecem kahkaha atınca bende güldüm.
"Sonun-" kapanan telefonla duraksadım. Ne olmuştu ki? Telefon titrediğinde bakışlarımı ona çevirdim. Babam görüntülü arıyordu. Hemen açıp babamın konuşmasını bekledim.
"Bu kaçıncı sekreter?" Bana sinirle bakan babama sırıttım.
"Bilmem, saymadım. Ama bu son, söz." Tam o sırada İdil'in attığı mesaj gözüme çarptı.
"Baba bir saniye bekler misin? İdil yeni sekreterin bilgilerini atmış." Babam sessizce beklediğinde bende hemen bilgilere girdim.
Adı: Sezgi
Soyadı: Bayar
Yaşı: 29
Numarası: 05** *** ****
Cv: Hiçbir deneyimi yok
Fotoğrafı: (güzel bir model bulduktan sonra koyacağım. Yardım eder misiniz?)"Ee, işe alacak mısın?"
"Almamam büyük aptallık olur, babacığım."
OMG! Aras'ın kitabını yazıyorum beee.
Hiçbir şey demeyeceğim ama şu yere açıklık getirmek istiyorum; hiçbir deneyimi yok.
İdil saf birini buldu çünkü diğerleri gibi olmasını istemiyor.
Neyse, selam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKRETER
General Fiction"Bebek Bakıcısı'ndaki Aras karakterinin kitabıdır. Onu okumak zorunda değilsiniz." "Bu kaçıncı sekreter?" Bana sinirle bakan babama sırıttım. "Bilmem, saymadım. Ama bu son, söz." **** "İstifa ediyorum." "Kabul etmiyorum, Sezgi. İşine dön."