2

774 30 11
                                    

Oy sınırı geldi bile canlarım...

20 oy ve 50 yorum

İyi okumalar🌙

"Ciddi misiniz yoksa benimle dalga mı geçiyorsunuz?" İdil sinirden telefonu firlatacaktı. Kız bir türlü işe alındığına inanmıyordu.

"Hanımefendi neden dalga geçelim sizinle? Aras'ın sekreteri kovuldu ve en uygun sizdiniz!" Sezgi diğer taraftan derin bir nefes aldı.

"Hiçbir yerde çalışmayan ve deneyimi olmayan ben mi en uygundum?" Gülünce İdil'in elinden telefonu aldım.

"Sezgi hanım, ben Aras Eroğlu." Diğer taraftan ses gelmediğinde devam ettim. "İdil zaten deneyimsiz olanları işe almak istiyor çünkü bu, sizin için kendini geliştirmek için büyük bir fırsat."

"Çok özür dilerim, Aras bey. Zorluk çıkardım ama beni de anlayın, onca kişi arasından ben..."

"Sorun değil. İletişim bilgilerimi şimdi mail olarak atacağım, yarın işe başlayabilirsiniz." 2 dakika boyunca ses gelmediğinde kaşlarım çatıldı. "Sezgi hanım?"

"Buradayım. Yarın mı? Tamamdır iyi günler." Aceleci tavrı ve suratıma kapatması ile kahkaha attım. Bu telefonda böyleyken yüz yüze nasıl dayanacaktı?

"Sonunda! İki gün sonra bu da kovulacak, bak gör. Neyse, dışarı çıkalım mı?" Kafamı sallayıp ayağa kalktım.

"Olmaz, anneme gidip yeni sekreteri göstermem gerekiyor. Sende lütfen bilgileri Sezgi'ye at." İdil arkamdan homurdanda da duydum ama umursamadan ofisten çıktım.

"Kendine gelin arıyor demiyor da! İşim gücüm yok birde o gereksize mail atacağım!"

Sana ne İdil!? Neyse, ikinci bölümü de yayınladım...

Bu hafta atmayacaktım ama şu sırayı bozmak istemedim; bölümler her pazar gelecek:)

SEKRETERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin