5.bölüm

1.9K 95 37
                                    

Not- arkdaşlar 5 gün yatılı gidiyorum. Sadece cumartesi-pazar evde oluyorum. Ve pazar 6da gidiyorum. Bir hafta bu kitaba diğer hafta asker kurguma bölüm yayınlamaya çalışıyorum. Aksadığı zamn oluyor kusuruma bakmayın...


Alaz tugay ' dan

Yayını açıp 5 dakika beklemiş ve söze başlamıştık

(M) " merhaba arkadaşlar kanalımıza hoş geldiniz... Diye bir klişe yapmayacağım merak etmeyin. Uzun süredir yayın açamıyorduk, bizde dedik ki bu günü takipçilerimize ayıralım. "

" bu günümüzü size ayırıyoruz, akşam ise duygu gecesi yapmayı planlıyoruz. Her zamanki yerde sizi bekliyor olacağız. "

(M) " o zaman başlıyoruz... Bugün her zamanki gibi yakışıklı sevgilim kahvaltı hazırladı, artık alıştınız zaten . şimdi evden çıkarak spor salonuna gidiyoruz "

Evden çıktık, miray önde giderken bende motorun anahtarını çıkartmıştım.

Otoparka indiğimizde motorlara doğru yürüdük. Miray hala yayındakiler ile konuşuyor ve yorumları okuyordu.

Motorun yanına geldiğimizde miray bana döndü. İçimdeki huzursuzluğu görmezden gelmeye çalışarak gülümsedim ve motora bindim.

Arkamdaki yerini alarak telefonu motordaki telefon yerine koydu. -anlayın siz -

" arkadaşlar kamu spotu. Lütfen motor kullanmadan önce kaskınızı takınız. Kamu spotu bitmiştir. "

Miray güldü ve uzanıp boynuma ufak bir öpücük kondurdu.

Motoru çalıştırınca belime sıkıca sarılan kollar ile gülümsedim.

Huzurum buydu. Sadece miraydı.

Derin bir nefes alarak motoru sürdüm ve otoparktan çıktık.

Motoru normal bir hızla kullanırken rüzgar boynumu gıdıklandırıyordu.

Bu his hep hoşuma gitmişti.

(M) " arkadaşlar kıskanın. Sizin bir bundanınız yok "

Diyerek hafifçe doğruldu ve boynumdan öptü.

Kahkaha attım. Seviyordum bu kızı.

Spor salonuna geldiğimiz zaman miray telefonu aldı ve indi. Bende motoru park ettim. Daha sonra ben bekleyen sevgilimin yanına gidip elimi ellerine kilitledim.

Spor salonuna girdiğimizde yönümüzü odaya doğru çevirmiştik.

Odaya girdiğimizde miray kameraya konuşmaya başladı.

(M) " evet arkadaşlar kısa bir mola veriyoruz. Üstümüzü değiştirip geri dönüyoruz. "

Yayını durdurduğu zaman bende dolaba ilerledim ve takım olan spor kıyafetlerinden birini aldım.

" geç sen banyoda giyin. "

" tamam sevgilim. "

Miray banyoya gittiği zaman bende giyinmeye başladım.

~~~

(M) " ecet arladaşlar ilk aletimiz koşu bandı. "

Miray ile birlikte ayrı koşu bandına bindiğimizde ilk önce ağır bir şekilde daha sonra da hızlı bir tempoda koşmaya başladım.

Miray 70 de ilerlemeye devam ediyordu

Ben ise 200 e çıkmıştım.

Miray bana şaşkınlıkla bakarken elimde olsa daha da hızlanırdım.

Bir Dal Sigara Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin