14.bölüm

1.2K 76 26
                                    

Kyrecrin09      insta hesabım, takip ederseniz sevinirim...

Kuzey ile eve girdiğimizde içeriden sesler geliyordu.

" sen geç, ben şu malzemeleri bırakıp geleyim "

" tamam abi "

Kuzey ayakkabılarını çıkartıp terlik giyinirken bende mutfağa ilerlemiştim.

Arkamdan miray mutfağa girdiğinde alnından öptüm

" sen geç içeri, bende çerezleri hazırlayıp geleyim " dedi.

" birlikte hazırlayalım, çabuk bitsin. "

" yalnız kalmasınlar ayıp olur, git sen "

" yardım, "

" alaz, git hadii "

Başımı sallayıp içeriye geçtim.

Kuzey ve yusuf birlikte konuşurken tekin bey ve züleyha hanım kendi aralarında heyecanla konuşuyorlardı.

Kerim ve tuğrul telefon ile uğraşırken balkonda telefonda konuşan turgut ile oraya doğru gittim.

" tamam kardeşim, hallettiğin için teşekkür ederim, kusura bakma bu saatte uğraştırdım seni... tamam sabah ben müvekkilim ile konuşacağım, uzaklaştırma kararı çıkartacağız... tamam, tekrar teşekkür ederim. Sizinkilere selam söyle, iyi geceler..."

Telefonu kapatıp bana bakınca göz kırpıp 'hayırdır' işareti yaptı.

" bir sorun mu var " diye sordum.

" müvekkilim ile ilgili bir durum, boşver. Eviniz çok güzel. "

" eyvallah, ufak bir ev işte. "

" ama huzur var. "

" sizin evde de huzur var, normalde büyük evlerde huzur olmaz ama sizin evde huzur var, sıcaklık var. Aile sevgisi var, şanslısın "

" burada da var, sevgi var, mutluluk var. Aile sıcaklığı var. "

" bilmiyorum belkide vardır, salih amcalar dışında gerçek bir ailem olmadı. "

" ama olabilir, istersen olur. "

" bilmiyorum ama bu yaştan sonra hayatımda değişen bir şey olurmu, emin değilim "

" istersen neden olmasın, bak... bilmiyorum, o, sana nasıl davrandı, nasıl büyüttü, ama onun gibi değilsin. Yani nasıl desem- "

" onun gibi ailenize zarar vermem, huzursuzluk yapmam, diyorsun anladım, ama sende şunu bil. Beni o büyütmedi, ben kendimi büyütmek zorunda kaldım. "

" demek istediğim aslında o değildi, bak. Senin öldüğünü zannettik, ailemiz dağıldı. Annem toparlanamadı, her doğum gününde, yas tutuyorduk. Belli etmiyorduk fakat hepimiz o günün burukluğunu yaşıyoruz, yani artık değil. Tugay... yapma be, bırak en azından bundan sonra birlikte yaşayalım "

" alaz, hadi içeri gelin "

" tamam güzelim geliyoruz... sonra konuşuruz "

Başını sallayıp içeriye ilerledi, bende içerige girdiğimde kuzey yoktu.

" kuzey nereye kayboldu. "

" lavaboya gitti " başımı sallayıp oturdum.

Yusuf," eviniz çok güzelmiş "

" eyvallah. "

Y, " eyvallah bizden... pardon ya, okuduğum kitaplara kendimi çok kaptırıyorum."

Miray ile göz göze gelip güldük.

Bir Dal Sigara Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin